مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بیشتر از این وقت شمارا هدر نمی دهیم و مستقیما به سراغ بازگو کردن تکنیک ها برای شما یوزرها عزیز میرویم.
۱. وب سایت خویش را برای RankBrain گوگل سئو نمایید

یک‌سری وقت پیش گوگل اظهار‌کرد که الگوریتم RankBrain خویش را آپ دیت رسانی کرد، که‌این آپ دیت رسانی سئو در مشهد قواعد بازی را تغییر تحول اعطا کرد.RankBrain او‌لین الگوریتم یادگیری ماشین گوگل میباشد. که با بیانی دیگر این الگوریتم طریق ی تعامل شما‌را با دیگر نتیجه ها در کاغذ ی اولیه اندازه گیری می نماید.

عمل کرد آن بصورت تئوری نسبتا بی آلایش و جذاب میباشد. RankBrain بدین شکل میباشد مخاطب واژه و کلمه کلیدی را در قاب کاوش تایپ می نماید، RankBrain آن را به کانسپت هایی تبدیل می نماید و بعد از آن این این کانسپت ها نتایجی را به مخاطب نماد میدهد. تا اینجای فعالیت همگی پروسه قابل پیش گویی بود نکته دیدنی این میباشد که گوگل تشخیص میدهد که مخاطب از این سود اکران داده گردیده راضی بوده میباشد یا این که خیر. اگر که مخاطب از سود اکران داده گردیده رضایت داشته باشد به رنک آن اضافه می نماید در غیر این شکل از رنک آن معدود می نماید.

اکنون میبینید که هر چه یوزرها از شما راضی خیس باشند گوگل نیز از شما راضی خواهد بود.

ولی این را بیان‌کنم فاکتور رنک گیری مانند بک لینک و پیوند، واژه و کلمه کلیدی و غیره که در پیشین وجود داشت هنوز هم بخشی از طریق های رنک گیری از گوگل می‌باشند. البته RankBrain یکی‌از ۳ نحوه مهم رنک گیری در گوگل میباشد(دو طریق دیگر پیوند و محتوا می‌باشند).

هم اکنون پرسش اساسی این میباشد که چه‌گونه تارنما خویش را برای RankBrain seo کنیم؟ برای اجرا این شغل دو رویکرد معمولی داریم:

۱. ارتقا نرخ کلیک ورودی(CTR) بصورت ارگانیک

RankBrain گوگل این میباشد که ببیند یوزرها متعددی بر روی محتوای تارنما شما در کاغذ حاصل کلیک می نمایند. در‌این‌صورت‌ شما‌را به جایگاه درجه او‌لین حاصل می‌رساند.

یک کدام از خط مش های ارتقاء نرخ کلیک تارنما افزودن عدد تحت عنوان محتوا میباشد. پژوهش ها علامت می‌دهد که یوزرها عشق بیشتری به کلیک کردن بر روی تیتر هایی دارا‌هستند که در تیتر عدد ها وجود داراست. شما با به کار گیری از این طریق میتوانید CTR خویش را ارتقاء دهید.

  • ۰۰/۰۸/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی