مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو داخلی چیست؟


سئوداخلی چه است؟ چرا طراحان کمتر به seo داخلی وبسایت خویش اعتنا می نمایند؟ سئو در مشهد آیا حقیقتا بهینه سازی داخلی در ارتقا سکو وب سایت اثر داراست؟

seo داخلی به هر عمل و اقداماتی که باطن تارنما جاری ساختن می‌شود و مرتبط با کدنویسی داخلی میباشد که به خواسته ارتقا جایگاه وبسایت در گوگل میباشد را seo داخلی می‌گویند.

همان طور که میدانید، seo دو نصیب داراست: بهینه سازی داخلی و سئوی آف پیج. متاسفانه به چشم میخورد که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری متعددی دارا‌هستند البته اعتنا ای به کدهای داخلی و نوع تایپ کردن آن نمی‌کنند.

درین نوشته‌ی علمی می‌خواهیم 8 تکنیک بهینه سازی داخلی که هر پباده سازی بایستی در اولی مرحله به آن‌ها اعتنا داشته باشد را ذکر کنیم. همان طور که گفتیم بهینه سازی داخلی بیشتر مرتبط با کدنویسی مطالب است.

8 تکنیک اثر قسمت seo داخلی

1. تیتر ورقه ( Page Title)
تیتر شیت یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی در seo داخلی است. هر ورقه شما می بایست دارنده یک تیتر واحد باشد که لغت ها کلیدی اساسی در آن‌ها قرار گرفته گردد.

به عنوان مثال ما یک پست آموزشی seo در باب معرفی تکنیک های seo داخلی نوشتیم. خواهیم توانست تیتر آن را بدین شکل بنویسیم: \" تکنیک های مهم در seo داخلی\" . همان طور که مشاهده میکنید، واژه و کلمه کلیدی ما در تیتر این برگه قرار گرفته میباشد.

با کارهرکسی که واژه و کلمه بهینه سازی داخلی را در گوگل کاوش نماید، شانس چشم شدن ورقه شما بوسیله مخاطب ارتقا پیدا می نماید.

2. تگ توضیحات ( Meta Description)
برخی از مالکان سایت ها فراموش می نمایند که از این تگ به کار گیری می نمایند. در الگوریتم های نو گوگل، دقت ویژه ای بدین تگ گردیده است و مهم‌ترین و شایسته ترین جای میباشد که شما در آن لغات کلیدی مربوط به تجارت خویش را استعمال نمایید.

در تگ توضیحات شما صرفا درتوان 150 کلمه و واژه بایستی به گوگل بگویید که‌این برگه در زمینه‌ی چیست. چنانچه گوگل تناسبی فی مابین این تگ و محتوای داخلی پیدا نکند، تارنما شمارا اسپم شناخته و آن را جریمه خواهد کرد.

برای مثال ما تگ توضیحاتی که در یکی‌از صفحه های وب سایت سئوکار به عمل برده ایم به طور تحت میباشد:

\" بهینه سازی داخل کاغذ ( سئوداخلی) یکی اشکال seo وبسایت میباشد. کار بهینه سازی باطن برگه در سال 2016 از اهمیت ویژه ای برخوردار شد‌ه‌است.\"

همان طور که مشاهده میکنید ما واژه و کلمه کلیدی خویش را seo داخل برگه ( seo داخلی) میباشد به تعداد دوبار به کار گیری کردیم. شما همین الان در حالتی که seo باطن شیت را در گوگل تایپ فرمائید، در مرتبه نخستین گوگل قرار خواهد گرفت.
 

  • ۰۰/۰۸/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی