مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

لینک و پیوند سازی تکنیکی میباشد که گوگل از آن برای اندازه گیری سکو صفحه ها سئو در مشهد اینترنت استعمال می نماید، ولی این یک کدام از معیارهای گوگل میباشد. گوگل براساس اقتدار و رده صفحاتی که به محتوای صفحه ها وب سایت شما لینک و پیوند داده، امتیازی را برای آن برگه در حیث میگیرد. پیوند سازی یا این که به عبارتی پیوند بیلدینگ به پروسه ساخت‌و‌ساز پیوند فرنگی به وب سایت شما یا این که لینک و پیوند داخلی فی مابین صفحه های تارنما تا یوزرها را به جای های دیگر هدایت نماید. گوگل براساس توان لینک و پیوند های فرنگی ورودی و لینک و پیوند سازی داخلی میان صفحه های، جایگاه ای را برای تارنما شما در حیث می‌گیرد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن seo، در باب لینک و پیوند سازی و تکنیک های آن برای ارتقاء سکو وبسایت در گوگل نیز حرف خوا‌هیم کرد.
نکات اصلی لینک و پیوند سازی
آناتومی پیوند

لینک و پیوند همچون یک رای برای شیت میباشد. فرض نمائید که کاغذ A به شیت B لینک و پیوند داده میباشد، این مساله به گوگل ذکر می نماید که شیت A محتویات کاغذ B را پسند نموده است و با پیوند سازی که ایفا داده میباشد، یک رای به وی داده میباشد. البته یک نکته خیلی اساسی در اینجا وجود داراست. اکثر صفحه ها در لینک و پیوند سازی به دیگر صفحه های تارنما فرنگی، از تگ نوفالو به کار گیری می نمایند. تگ نوفالو ذکر می نماید که وبسایت لینک و پیوند دهنده تنها هدفش معرفی وب سایت فرنگی میباشد و در واقع هیچ سیرتکامل رای برای آن کاغذ در حیث گرفته نمیشود. غایت منجر ارتقاء ترافیک آن تارنما می گردد که اما گشوده هم نکته یعنی تنها دریافت کردن بک پیوند برای گوگل گشوده هم نفیس میباشد یعنی درصورتی که وب سایت A بک لینک و پیوند به B می‌دهد و دارنده قیمت بالایی درگوگل باشد، هر یکسری که از تگ نوفالو استعمال نماید، گشوده هم از لحاظ گوگل دارنده قیمت خواهد بود و صرفا امتیاز کمتری برای هردو در لحاظ گرفته میگردد.

امروزه همه تارنما ها برای پیوند سازی فرنگی خویش از تگ نوفالو به کار گیری می نمایند تا امتیاز منفی وبسایت مقابل به تارنما آنان وارد نگردد.
چرا پیوند ها اساسی می‌باشند؟

اهمیت لینک و پیوند و پیوند سازی با اعتنا به توضیح قبل، خیلی دشوار وجود ندارد. همان گونه که گفتیم لینک و پیوند همچون یک رای میباشد ( چه از نوفالو استعمال شود یا این که نشود، چون به هر هم اکنون به گوگل نقل شده میباشد که شیت A محتویات برگه B را پسند نموده است و به آن پیوند داده میباشد که یوزرها وی هم از این مطالب به کار گیری نمایند.) هر چه واحد سنجش لینک و پیوند ورودی شما فراتر باشد، یعنی ارتقاء ترافیک و در فیض بهبود بهینه سازی وبسایت شما. پس در هر شکل می بایست کارایی فرمایید که لینک و پیوند ورودی به وب سایت خویش را با به کارگیری از طریق های متفاوت ارتقاء دهید.

یک نکته خیلی اساسی این میباشد که همه لینک و پیوند ها از لحاظ بها با هم برابر نیستند و بسته به اینکه شما از چه کاغذ پیوند ورودی گرفته اید، گوناگون میباشد.

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی