مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

حدود یکسال گذشت؛ تولبار پیج رنک به کجا رسید؟

حدود 1 سال سپری شد؛ تولبار پیج رنک به کجا رسید؟10 / 10از 1 استفاده کننده
نسبتاً یک ماه دیگر میشود   سئو در مشهد   یکسال از زمانیکه شاهد پایانی آپ دیت تولبار پیج رنک گوگل بودیم. در‌این قسمت از ساخت سایت ، بیشتر دراین مورد توضیح خوا هیم اعطا کرد.

این طینت تکنولوژی میباشد که حتا شایسته ترین خدمات بیایند و در نقط ی اوج به یک باره ناپدید شوند. همانگونه که نصیب فیدخوان گوگل -گوگل ریدر- آمد و بعد از بازه زمانی ها دیگر نبود. و همان طور که از اولِ سال 2014 پیش گویی هایی از کلیه سو بر کاهش اعتبار و جمعیت فیسبوک می گردد. حدس هایی که حتا درصورتی که تبلیغاتی باشند و نوید افول فیسبوک در سالهای 2017 تا 2020 را بدهند، گشوده هم این قابلیت و امکان وجود داراست و مدام حتا شایسته ترین ها هم استوار نخواهند بود.

تولبار الکسا چه شد

در مثالی دیگر و ملموس خیس برای ایرانیان، اتاق های گفتگوی برنامه پیام رسان یاهو را شاهد بودیم که دیگر آدرس از اتاق های یاهو وجود ندارد.

البته از این گفت و گو ها که بگذریم، به مورد پیج رنک و همت های اکثر وبمستران جهت طراحی وب سایت و آپ دیت رسانی برای یک سری ربات گوگل و خیر مخاطبین، گشوده می‏گردیم.

تکلیف افرادی که سالها برای گوگل تارنما ساخت و ساز کردند تا گوگل با مشقت بار گیری فراوان و مبنی بر قانون ها و قوانینش که آن را الگوریتم می‌خوانند، نمره ای به اسم دامنه و صفحه های وبسایت متبوع بدهند چه شود؟ در حال حاضر که پیج رنک وجود ندارد و الگوریتمی بس منضبط خیس به اسم مرغ مگس خوار آمده تا همه وبسایتهایی که به وضوح اسکن کاری می نمایند را جریمه نماید، چه بر آنانی خواهد آمد که خیر همۀ همت خویش را برای گوگل کرده اند و خیر تقلب و فریب در کارشان بوده میباشد؟

این مسئله خیلی بغرنج وجود ندارد. پیشتر در نوشته‌ی علمی با تیتر \"تاثیر محتوای تکراری بر seo\"، روی هم رفته خیس به‌این زمینه نگاهی داشتیم. پیج رنک گوگل

بعداز خداحافظی اعلام نشده و شاید موقت پیج رنک و استارت عمل قوی الگوریتم مرغ مگس خوار، وبمستران به 2 تیم کلی تقسیم خواهند شد. 1- آنانی که متقلب و فریب دهنده بودند؛ 2- آنانی که محتوای نو، اثرگذار و غیر تکراری ساخت‌و‌ساز کردند! تکثیر الگوریتم مرغ مگس خوار، تاکیدی میباشد بر اهمیت گوگل به محتوای نو و غیر تکراری (نسخه برداری نشده) و همینطور جریمۀ اسکن کاران و متقلبین. همینطور جریمه کنندۀ پاپ آپهای مزاحم و تبلیغاتی و مواقعی از این دست که در مقاله ها گوناگون راجع‌به با پایانی آپ دیت الگوریتم گوگل توضیح داده گردیده و در آینده نیز دراین باره مقالاتی برای طرف داران منتشر شود.

در‌این‌حالت‌ اشخاصی که به موازات سئوی سپید، به حیث یوزرها و مخاطبین دیگر نیز احترام میگذارند و فعالیت جدیدی را ارائه می‏دهند، آیتم اعتنا خزنده‏های زیر دستور الگوریتم دسامبر 2013 قرار گرفته و سایرین منهای جریمه‏های مختلف که در مقالۀ \"برخورد دستی\" در گوگل وبمستر چه می باشد؟ (Manual Actions) توضیح دادیم، مشتمل بر جریمه ‏های دیگری نظیر عدم اکران تارنما‏شان در حاصل جستجوهای گوگل خواهند شد.

در نقطه پایان یادآور می شویم که حتی در صورتیکه پیج رنک گوگل، تصمیم بگیرد بعد از یک‌سال خویش را آپ دیت کند، گشوده هم تولیدکنندگان محتوا خیر فقط در حق تقدم می باشند که در بیشتر تایم ها، صرفا تارنما ها و وب لاگ هایی اکران داده خواهند شد که محتوایی را برای اولی توشه منتشر می نمایند؛ آنهم اینک که مرغ مگس خوار، مطرح ترین ضد اسپمر در حیطۀ خویش شناخته می‏گردد. مخلوط این الگوریتم و پیج رنک، ولادت و حمایتی بی نظیر از ساخت و ساز کنندگان و مرگ و آخری برای سارقین زحمات دیگر افراد اعم از ربات و آدم خواهد بود. همان طور که فرصت مرگ این جریان زمانی که شناسایی تگ‏ها هوشمند (و بی اعتبار از نظری دیگر) شدند، فرا رسید.
 

  • ۰۰/۰۴/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی