مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

کلمات کلیدی و تاثیر آن سئو


بعضی از   سئو در مشهد  مشتریان کمپانی طراحی وب سایت پایه که خودشان seo وبسایت را به عهده گرفته اند را سوالاتی در رابطه کلمه و واژه کلیدی مطرح کرده اند که به حیث می‌رسد پرسش بخش اعظمی از اشخاص دیگر باشد به همین برهان تصمیم گرفتیم آن را به طور یک نوشته‌ی علمی ارائه دهیم.

آیا بایستی واژه و کلمه کلیدی را عینا در متن در اختیار بگذاریم ؟ و آیا کلمه ها آن در متن وجود داشته باشد کافیست؟

در فناوری Natural Language Processing که مخفف آن NLP است که در آن شیوه های لهجه طبیعی آدم را مطالعه می نماید. یک کدام از نقص‌ ترین مبحث های کامپیوتری و فناوری های امروزی و هوشمند فهم لهجه گفتاری بشر میباشد. و هدفشان از این فناوری این میباشد که یک ماشین هوشمند مانند یک آدم لهجه گفتاری را فهم نماید و همچون آدم حرف نماید و جواب دهد.

 

ابر شرکت گوگل مجموع کوشش خودش را میکند که به یوزرها خویش سیستم هوشمندی ارائه دهد که به راحتی گفتار مخاطب را فهم نماید و داده ها مود نیاز او‌را ارائه دهد. این ایده یک معضل گرانقدر برای گوگل است به دلیل آنکه در NLP یک سری ایتم وجود دارااست که کلمه ها یک کلمه و واژه ای، دو کلمه و واژه ای و... را تشخیص می‌دهد. حالا می بایست در لحاظ بگیریم آیا متن منتشر گردیده در وب درست میباشد و معنا صحیحی داراست؟ آیا کلمات مستعمل در آن درست میباشد و به صحت بکار برده گردیده اند؟ آیا این متن‌ها به قصد گول زدن روبات خزنده ساخت گردیده اند؟ و ....

روبات خزنده گزینه ها را اندازه گیری میکند و چگالی تارنما شمارا به حساب آوردن می نماید و بر پایه ی آن وبسایت شما‌را در یک کدام از مجموعه بندی ایش قرار می‌دهد. همینطور این روبات می‌داند این متن را قرار میباشد یک بشر بخواند به همین انگیزه به درست بودن جملا‌ت کاربردی اهمیت می دهد همینطور در صورتی‌که شما واژه کلیدی رابیش از حد در وبسایت خویش تکرار فرمائید خیر فقط به بهینه سازی وب سایت خویش کمکی نکرده اید بلکه به آن نیز زخم رسانده اید. پس سود می گیریم استعمال از بیبش از حد کلمه ها کلیدی ، ساخت جمله ها بی مضمون‌ و کلمه ها متفاوت تاثیر منفی بر سکو وب سایت خواهد داشت.

مقصود از ایجاد الگوریتم مرغ مگسخوار این میباشد که روبات بتواند مضمون‌ و مفهومی عبارتی را که استفاده کننده کاوش کرده را دریابد و و بر پایه ی مضمون‌ آن به کاوش بپردازد. در‌این‌صورت‌ نیازی وجود ندارد عینا واژه و کلمه کلیدی در متن قرار داشته باشد و در حالتی که مترادف و هم معنی آن و یا این که معنی مربوط به آن در متن جان دار باشد کافیست و می تواند برای seo تارنما شما مطلوب باشد.

البته فراموش نکنید در ساخت‌و‌ساز محتوای خویش به طبع عبارات کلید را بیاورید و تنها به مترادف و هم معنی ها بسنده نکنید چون در‌این‌صورت‌ گوگل نمیتواند کلمه و واژه کلید وب سایت شما‌را پیدا نماید. اما تکرار بیشتراز حد واژه و کلمه نیز تاثیر منفی در‌پی داراست.
 

  • ۰۰/۰۴/۱۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی