مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نباید های سئو

از  سئو در مشهد   چه چیزهایی اجتناب کنیم؟محتوای ضعیف، صفحه ها دارنده تبلیغات فراوان یا این که صفحاتی که صرفا با مقصود جابجایی یوزرها به دیگر وب سایت ها ساخت گردیده اند.تاکتیک های بد لینک و پیوند سازی که صرفا با مقصود ارتقاء تعداد پیوند ها پیاده سازی گردیده اند.یو آر ال های پاک، ظریف و دارنده عبارات کلیدی یو آر ال های بهتری می‌باشند. پارامترهای متغیر در پیوند ها موجب ساخت و ساز اختلال محتوای تکراری در سایت میگردند.یو آر ال های کوتاه، توصیفی و صرفا دارنده کاراکترهایی الفبایی مدام پینشهاد می گردند.نهفته کردن پیوند در قالب جاوا اسکریپت، مکان نما، سیلورلایت و مشابه اینها.محتوای تکراریبه کار گیری بی روش از لغات کلیدیپنهان کاری – اکران دو ورژن مختلف از برگه به یوزرها و موتورهای کاوشدستور کار اکران کسب و شغل های محلی در گوگلدر‌صورتی‌که بیزنس متبوع شما برای seo یک دکان محلیست یااینکه برای ارائه سرویس ها به یوزرها نیاز به مراجعت به جای مخاطب میباشد، جز کسب و شغل های قابل لیست در Google My Business تلقی میشود. گوگل برای این نوع کسب و شغل های محلی دارنده شیوه نامه هاییست که در مدیر آن‌ها بایست از آن ها تاسی نمائید.
ضوابط بنیادی:شما برای تصویب تجارت در Google My Business می بایست دارنده یک نشانی مشخص و معلوم باشید. اصلی وجود ندارد که مشتریان به سراغ شما بیایند (مانند آرایشگاه) یااینکه شما قرار بر مراجعه به جای مشتریان داشته باشید (مانند لوله کش ها).داده ها مراد گردیده از کسب و کارتان را با صداقت درج فرمایید. اطلاعاتی از قبیل اسم بیزنس، شماره تلفن، نشانی تارنما، مجموعه بندی تجارت، ساعت های کاری و دیگر مورد ها.از چه چیزهایی اجتناب کنیم؟درج بیزنس های غیر دارای شرایط در Google My Businessدرج داده ها بیزنس به صورت نا درست مانند استعمال بی روش از لغات کلیدی یا این که اسم جای در تیتر بیزنس، یا این که درج نشانی های جعلی برای کسب و اموراستعمال از نشانی صندوق پستی های اجاره ای برای کسب و اموردرج نقدهای جعلی در قسمت انتقاد و نظارت کسب و امور یا این که درج عیب گیری های منفی جعلی برای رقبامشکلات ابتدایی نشات گرفته از فهم اشتباه از راهنمای Google My Business گوگلآیا تجارت شما در میان المللیست؟کسب و شغل های محلی درپی کسب سکو در لغات کلیدی به صورت “اسم سرویس ها + اسم شهر” یا این که “اسم سرویس ها + مجاورت اینجانب” می‌باشند. غرض آن ها جذب مخاطبین حول جای فیزیکی خودشان میباشد. با این حالا آحاد کسب و امور این سیرتکامل کار نمی‌کنند. اکثری از آن‌ها مخاطبین هدفشان محصور به مکانی خاص نشده و در سطح جهانی عمل می نمایند. در صورتی‌که که تجارت شما اینگونه شکلی داراست، مسلما قسمت seo در بین المللی در وب لاگ را مطالعه نمایید.
براورده کردن نیاز یوزرهابه مکان تخطی از این مقررات، کوشش فرمایید که نیازهای یوزرها را فهم و شعور و بعد آنها‌را براورده فرمایید. مخاطب بعداز جستجوی یک عبارت، احتمالا نیاز مشخصی دارااست. این نیاز قادر است جواب به یک پرسش، بلیط کنسرت یا این که تصویری از یک درخت باشد. هر آنچه که می باشد، محتوای ما بایست نیاز اورا براورده نماید.
در حالتی‌که شخصی در گوگل عبارت “بند” را کاوش نماید، آیا مراد وی بند موسیقیست یا این که بند کفش؟ وظیفه شما تحت عنوان یک سئوکار اینست که محتوایی متناسب با نیاز یوزرها برای وی تنظیم کرده و با فرمت دلخواه وی در سایت به اکران بگذارید.
برنده نیازهای یوزرها عباتند از:
داده ها: کاوش در ادامه داده ها: از جمله: “شایسته ترین لپ تاپ برای عکاسان کدام میباشد؟”وضعیت: مثلا جستجوی وبسایت معلوم مانند “دیجی محصول”خرید: کاوش برای خرید چیزی: از جمله: “خرید لپ تاپ مدل”شما میتوانید با جستجوی کلمه و واژه یا این که عبارت آیتم نظرتان در گوگل یک فهم و شعور اجمالی از نیاز یوزرها را با دقت به گزینه های اکران داده گردیده در نتیجه ها کاوش کسب نمایید. مثلا درصورتی که کانال ای از تصاویر در حاصل کاوش ظواهر شدند، می قدرت تا حدی برداشت کرد که چیره یوزرها از جستجوی این واژه کلیدی درپی تصاویری از آن می باشند.

  • ۰۰/۰۴/۳۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما

ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون.  بنده هم در زمینه  تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به  دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما  فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.

 موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی