مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

همه نکات سئو


ارتقاء سرعت بار گذاری تارنما
نماید بودن تارنما از دو جهت به تارنما شما جراحت میرساند. نخستین اینکه گوگل سایت های نماید را دوست ندارد، سئو در مشهد چرا‌که پایش آن ها فرصت متعددی از آن گرفته و در فیض جایگاه وب سایت را کاهش میدهد. ثانیا یوزرها با مشاهده یک وبسایت نماید آن را به‌سرعت سوراخ می نمایند و این موضوع از نگاه بازاریابی ابدا فیض خیر و خوبی وجود ندارد. فاکتور دوم به صورت غیر بی واسطه بر روی پارامتر جذابیت وبسایت نیز اثر منفی گذارده و در سود درجه وبسایت کاهش خواهد یافت.

مطالعات نماد میدهد که 40% یوزرها بعداز سه ثانیه از فرصت لود و عدم مشاهده محتوای وب سایت، آن را رخنه‌ می نمایند. همین مطالعات ذکر می نمایند که 80% یوزرها هرگز مجددا به تارنما های نماید گشوده نمی گردند.

از سوی دیگر یوزرها همواره به سایت های سریع گشوده میگردند. به این ترتیب ارتقاء سرعت سایت نیاز باید از الزامات باشد. با نظارت کردن و seo آن میتوانید گام بزرگی در این‌راه بردارید. seo تصاویر و فشرده خیس کردن آن‌ها می‌تواند استارت نیکی برای این فعالیت باشد.

4. سئو تصاویر
تصاویر در ارتقا اعتنا یوزرها به سایت نقشی کلیدی داراست. به همین ادله میباشد که تصاویر صدای بلندتری نسبت به عبارات دارا هستند. با اینکه به کار گیری از تصاویر باکیفیت امری ضروری در پباده سازی صفحه ها به حساب آورده می شود، البته سئو آن ها نیز قادر است موجب ارتقا سرعت لود وبسایت خواهد شد.

فاکتورهای مانند سایز تصاویر و فرمت آن‌ها در ارتقا مرتبه وبسایت تاثیر گذارند. بدین ترتیب همواره سایز و وسعت تصاویر را پیش از بار گذاری کاهش داده و به کمی باصرفه برسانید. همینطور درج عبارات کلیدی در متن جایگزین تصاویر نیز راه‌حل نیکی برای بهینه سازی عالی میباشد.

محتوای سایت برای جذب حداکثری اعتنا یوزرها می بایست با فرمت صحیحی در برگه منتشر شوند. فرمت درست موجب ارتقاء مجال حضور یوزرها در تارنما نیز میشود. همینطور اینگونه خصوصیت ای موجب برگشت یوزرها نیز میشود. تک تک این فاکتورها در غایت سبب به ارتقا مرتبه وبسایت و ورودی از گوگل میشوند.

به کار گیری از تگ های هدر موجب تقسیم بندی محتوا به قسمت های متفاوت می‌گردد و در سود خوانایی محتوا ارتقاء مییابد. همینطور با قرار دادن لغت ها کلیدی در تگ های هدر میتوانید شانس خویش را برای ارتقاء سکو تارنما در جستجوی آن عبارات کلیدی ارتقا دهید.

5. بهبود فرمت وب سایت
پباده سازی استفاده کننده پسند تارنما موجب افزایش تجربه کاربری و ارتقا فرصت حضور یوزرها در سایت می‌شود. بدین ترتیب اعتنا به‌این دو پارامتر برای ارتقا بازدید از گوگل امری ضروری میباشند.

پباده سازی عالی تارنما موجب می گردد که بیزنس شما از لحاظ استفاده کننده دارای اعتبار جلوه نماید. در‌این راستا از فونتی استعمال نمائید که برای یوزرها خوانا باشد. جمله ها کوتاه بوده و عالی میباشد فضای پارتیشن ای دربین آن ها وجود داشته باشد. از فونت های درشت و خمیده نیز در جاهای مطلوب به کارگیری نمائید.

استعمال از لیست های شماره دار یا این که گلوله ای پیشناهاد می‌شود. قرائت لیست های گلوله ای سهل میباشد و به یوزرها اذن می هد تا محتوای آن را با‌گاز مشاهده نمایند. از تصاویر، رنگها و تبلیغات نیز به طور باصرفه استعمال نمائید.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی