مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


پیش از اینکه راجع‌به seo بیشتر بدانید، موردنیاز میباشد که یک سری عبارت و اصطلاح در بهینه سازی را حافظه بگیرید:

کیفیت ترافیک: شما میتوانید همگی یوزرها وب را به سمت تارنما خویش بکشید اما کلیه آنان کاربر متبوع شما نیستند. سئو در مشهد در واقع ترافیکی دارنده کیفیت میباشد که دقیقا کاربر متبوع شما‌را به وبسایت‌تان بکشاند. در واقع شما به مخاطبی نیاز دارید که علاقمند به تولید ها و سرویس ها شما باشد.
کمیت ترافیک: هنگامی توانستید اشخاص صحیح را از روش موتور جست‌وجو به وب سایت خویش بکشید، درین مرحله تعداد آن ها هم اهمیت پیدا می‌نماید و هر چقدر بیشتر باشد خوب میباشد.
نتیجه ها ارگانیک: تبلیغات می تواند نقش مهمی در جذب ترافیک داشته باشد البته ترافیک ارگانیک، ترافیکی میباشد که برای آن هزینه نپرداخته باشید. نتایجی که در گوگل فارغ از تبلیغ می بینید، نتیجه ها ارگانیک می باشند.
ایندکس: گوگل تمامی صفحه های وبی را که درباره‌ی آن ها داده ها دارااست در فهرستی عده‌آوری می‌نماید. داده ها هر برگه در ایندکس گوگل مشمول تعریف محتوا و نشانی URL پیج میباشد. ایندکس شدن یک ورقه وقتی میباشد که گوگل یک شیت را پیدا می نماید، آن را میخواند و به فهرست اضافه می‌نماید.
کراول کردن: کراول کردن به معنای جست‌وجو کردن صفحه های اینترنت به‌روزشده میباشد. گوگل، URL‌ها را با تعقیب کردن پیوند‌ها، قرائت نقشه تارنما و ابزارهای دیگر کشف می‌نماید.
کراولر (Crawler) یا این که خزنده: یک اپلیکیشن خود کار میباشد که صفحه ها اینترنت را پیدا و آنان‌را ایندکس می‌نماید.
گوگل‌بات (Googlebot): اسم منحصر به فرد کراولر گوگل میباشد.

  • ۰۰/۱۰/۲۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی