مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


مطالب بلند را فراموش نکنید
مطالب کوتاه بهتر میباشند و تاثیر به سزایی در بهینه سازی تارنما دارا‌هستند. البته این در معنای سئو در مشهد اعتنا نکردن به مطالب بلند وجود ندارد. الگوریتم های گوگل نماد داده اند که مطالب بلند در ارتقا مرتبه تارنما بسیار موثرند. در‌صورتی‌که شما تا به امروز از متن های 500 تا 700 واژه و کلمه ای به کار گیری می نموده اید، آن را به 1000 یا این که 2000 واژه و کلمه برسانید.

این نکته بدین معنا وجود ندارد که از فردا برای جلب رضایت گوگل در صفحه های خویش کتاب داستان بنویسید! نیازی وجود ندارد که هر مورد از پست های شما بیش تر از 1000 کلمه و واژه باشند. همت نمائید در برخی مورد ها که زمینه پست نیاز به توضیح بیشتر دارااست، این فعالیت را ایفا داده و پست های بلندتری ساخت و ساز فرمایید.

تارنما خویش را با اخذ گواهینامه امنیتی SSL امن نمائید
یو آر ال هر وبسایتی با Http شروع می شود که‌این واژه و کلمه که خلاصه گردیده عبارت Hypertext Transfer Protocol است. این پروتکل مشتمل بر دو نوع لایه امنیتی میگردد: TLS و SSL. هم زمان با پرورش وب، نیاز به ارتقاء امنیت آن نیز بیشتر گردیده‌است و همین استدلال استقبال روزافزون وب سایت ها از پروتکل SSL است.

تفاوت این دو نوع لایه امنیتی در کدگذاری اطلاعلات بوسیله پروتکل Https است. گوگل به جهت امنیتی که شما برای یوزرها وب سایت ساخت و ساز می‌کنید، نمره بهتری به وب سایت میدهد و این نمره در سال 2017 مطمئنا بیشتر نیز گردد. توضیحات بیشتر در قضیه این پارامتر را در مقاله تاثیر Https بر روی بهینه سازی می‌توانید بخوانید.

شبکه‌های‌عمومی
توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب چهار کانال اجتماعی متدوال و پر بازدید این روزهای وب میباشند. درصورتی که هنوز برای شرکت خویش کانال اجتماعی نساخته اید، وقت آن رسیده میباشد که زود به دست شغل گردید. مهمتر از تولید پروفایل شبکه های مردمی فعال بودن در آن‌ها و نشر منظم پست در آنهاست. فقط به اشتراک مطالب وب سایت و دیگر پروفایل ها بسنده نکنید و مطالبی را که حس میکنید برای یوزرها دیدنی خواهد بود را نیز به پست ها اضافه فرمایید. همینطور زمانی که کامنت یا این که پیغامی نیز اخذ می‌کنید، تا آنجا که برای شما مقدور میباشد، نسبت به جواب به آن ها اهتمام ورزید.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی