مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی کلاه سیاه سپید خاکستری

سئوی کلاه سیاه (Black Hat سئو)
سئوی کلاه سیاه در   سئو در مشهد  نقطه مقابل سئوی کلاه سپید قراردارد. این نوع بهینه سازی مشتمل بر راهکارهایی به طور کاملً غیر رسمی و غیرطبیعی از دید موتورهای کاوش میباشد. با پیاده‌سازی این طریق‌ها، اگرچه می‌قدرت در برهه زمانی وقتی بسیار کمتر نسبت به طرز‌های طبیعی در صفحه های نتیجه ها موتورهای کاوش (SERP) حضور پیدا کرد، البته ریسک متعددی نیز درین طریق‌ها وجود داراست. گوگل به طور رسمیً و طی بیانیه‌های زیادی که منتشر کرده ‌میباشد، استعمال از این شیوه‌ها را ممنوع و برخلاف مقررات خویش اعلام نموده است و متذکر گردیده که هر سایتی که‌این قانون ها را پایین پا بگذارد دربرگیرنده جریمه‌های سنگین گوگل و در مفاد خراب، حذف از کل صفحه های نتیجه ها موتور جستجوی گوگل می شود.

ولی با این درحال حاضر اینترنت‌وبسایت‌های متقلب متعددی می‌باشند که نحوه‌های بدور زدن ضوابط گوگل را پیدا کرده و در اکنون سوءاستفاده کردن از این طرز‌ها میباشند. گوگل با بروزرسانی الگوریتم‌های خویش در فواصل هنگامی متعدد و مسدودسازی نحوه‌های تازه سئوی کلاه سیاه، صدها و هزاران وبسایت متقلب را شناسایی می‌نماید.

نوشته ی علمی دارای ربط: شناخت با الگوریتم های گوگل و تاثیر آن بر نتیجه ها کاوش

از بارزترین تکنیک‌های آیتم به کارگیری در سئوی کلاه سیاه می‌قدرت به مواقعی همانند به کار گیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی یا این که Keyword Stuffing، استعمال از کلمه ها و برچسب‌های غیرمرتبط با محتوا، به کار گیری از متن‌ها یا این که پیوند‌های نهفته، تکنیک موسوم به مخفی کاری یا این که Cloacking، به کار گیری از محتوای تکراری و ... اشاره نمود.

بهینه سازی کلاه سیاه سپید خاکستری

سئوی کلاه خاکستری (Grey Hat سئو)
نوع سوم این نوع سئوها با تیتر سئوی کلاه خاکستری شناخته می گردد. اگرچه از تیتر این بهینه سازی به حیث میرسد که سئوی کلاه خاکستری دقیقاً چیزی میان سئوی کلاه سپید و سئوی کلاه سیاه میباشد، ولی درواقع تعریف‌و‌تمجید این نوع seo پاره ای مختلف‌خیس میباشد.

سئوی کلاه خاکستری مثل سئوی کلاه سپید رسمی و پیشنهادی وجود ندارد و از طرف دیگر به شدت و ریسکی بودن سئوی کلاه سیاه نیز وجود ندارد. با اینکه تعریف و تمجید خیلی دقیقی از این نوع بهینه سازی نیست، البته معمولی‌ترین و مفهومی‌ترین تمجید این نوع seo به کارگیری از تکنیک‌ها و شیوه‌های غیراصولی و فارغ از نام و نشان میباشد. اگرچه اکثر زمان ها این نحوه‌ها از حیث گوگل و دیگر موتورهای کاوش تخطی از ضوابط به اکانت نمی‌آیند، البته این تکنیک‌ها در فعالیت صرفا به فریب دادن و ارائه پیشنهادات دروغین به یوزرها خلاصه میگردند. با این حالا گوگل نیز استعمال از این تکنیک‌ها را به هیچ اینترنت‌مستری سفارش نمی‌نماید به این دلیل‌که برخی از آن‌ها مشمول جریمه‌های گوگل می شوند.

  • ۰۰/۰۳/۲۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی