مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

این مورد به کارداران سئو در مشهد مختلفی رایا پارس بستگی ahrefs داره و نمیشه برای اون تعداد مشخص و معلوم کرد، به این دلیل که به صورت طبیعی از یه کمپین تبلیغاتی تا تبلیغ دیگه تغییر‌و تحول می کنه. در تبلیغات بنری، کلیکی، متنی و غیره هر کدوم نرخ کلیک متفاوتی ساخت‌و‌ساز می کنن.
برای اینکه بتونید نرخ کلیک مناسبی داشته باشید می بایست واژه و کلمه ی کلیدی مطلوب با قضیه کاری که با متن تبلیغاتی شما و شیت فرودتون مرتبط میباشد، داشته باشید. کلمه ها کلیدی اگه نامرتبط باشن می تونن برای سایتتون مضر باشن و حتی اثر بدی روی ارتقا جایگاه ی شما دارن و مسلما نرخ کلیک پایینی خواهند داشت.
گوگل مدام میاد و از طریق های مختلفی برای سنجش چک یوزرها نسبت به فیض ای که در هنگام جست و جو اکران داده گردیده به اون ها استعمال می کنه؛ جوری که از مخاطب پرسش می پرسه که آیا فیض ای که اکران داده همون چیزی میباشد که مخاطب مد نظرش بوده یا این که خیر. این حیث سنجی ها سبب ساز میشه که ارتقاء غیرواقعی نرخ کلیک سایتی با شیوه های اسپمی روی جایگاه بندی ها تاثیری نداشته باشه.
البته در کل نمیشه اعلام‌کرد که چه عددی برای نرخ کلیک در حاصل جست و جو مطلوب میباشد زیرا توی بهینه سازی هیچی مطلق وجود ندارد. برای مثال اگه موضوعات درگیر کننده سرچ بشه، 5 یا این که 6 سود از حاصل گزینه جست و جوی‌بار ورقه ی اولیه گوگل به یه معیار کلیک میشن؛ ولی اگه مسئله خبر باشه شاید به سود ی اولیه اکتفا کنن. گرچه توی قسمت های آموزشی تماما به محتوا بستگی داره و هیچ اصولی واسش وجود نداره. پس این زمینه یکسان بودن نرخ کلیک برای درجه های اولیه یا این که حتی تمام درجه های حاصل جست و جو رو نشون میده.

  • ۰۱/۰۵/۳۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی