مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

Related queries

در نصیب Related queries موضوعات سئو در مشهد و رایا پارس معیار ahrefs جستجوی کلماتی که با واژه موردنظر شما درباره‌ی میباشند و به وسیله یوزرها گوگل کاوش شدند را اکران می دهد. حداکثر پیشنهادات گوگل ترندز در ای قسمت 25 میباشد.

از سایر مزیت های Related queries این میباشد که ترازو علاقمندی و مطالب گزینه کاوش بوسیله اشخاص و بازه زمانی های وقتی که درباره آن زمینه کاوش کرده اند را معلوم میکند. شما تحت عنوان مدیرسایت می توانید در دوران معلوم، سطح میل اشخاص به قضیه وبسایت خویش را نظارت فرمائید و در طی مطلوب با استعمال از کلمه ها کلیدی دیدنی، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایتتان هدایت نمائید.

Breakout و Rising و Top:
یکی از دیگر از مشخصه های Related queries وجود دو مورد Rising و Top میباشد. Rising مشخصه کوئری هایی میباشد که  مراحل رو به رویش دارا‌هستند. درین نوع بازدید تنها درصد پرورش محبوبیت واژه نمایش داده می شود. و Top مشخصه محبوبیت کوئری ها با دقت به ترتیب کاوش میباشد. در تیم بندی Top معیار محبوبیت در بین 0 تا 100 معین می شود.

گاها ممکن میباشد با عبارتی به نام Breakout روبه رو گردید. این عبارت برای کوئری های خاص که معیار محبوبیت واژه بیشتراز 5000% پرورش داشته به کارگیری میگردد.

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی