مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید سئو در مشهد پست الکترونیک رایا پارس تبلیغاتی ahrefs ارسال فرمائید و از اسپم شدن آدرس اینترنتی خویش نگران میباشید. امتیاز اسپم یا این که Spam rate گزینش کننده درصدی میباشد که ممکن میباشد پست الکترونیک شما اسپم تشخیص داده خواهد شد و به فایل اسپم منتقل خواهد شد. میتوان با ابزار های گوگل از اسپم شدن پست الکترونیک ها باخبر شد.

ارسال کنندگان آدرس اینترنتی های تبلیغاتی
در تارنما support.google.com/mail/ در بخش ابزار های Postmaster Tools ابزار هایی را برای تارنما هایی که مایلند تعداد متعددی جیمیل به یوزرها خویش ارسال نمایند را معرفی می نماید. این نصیب از نوشته‌ی‌علمی ترجمه شیت https://support.google.com/mail/answer/6227174 می باشد.

در صورتی تعداد متعددی جیمیل برای یوزرها خویش ارسال می‌کنید، ابزار های Postmaster برای موردها تحت به شما یاری می نمایند:

معین کردن کاربرانی که پست الکترونیک شما‌را اسپم تمجید کرده اند.
آیا از راهنمای ارسال آدرس اینترنتی تبلیغاتی استعمال میکنید (نوشته‌علمی مربوطه را در گوگل بازرسی فرمایید https://support.google.com/mail/answer/81126)
چرا آدرس اینترنتی های شما ممکن میباشد delivered نشوند.
در شرایطی که آدرس اینترنتی های شما بصورت امن ارسال می شوند.
اضافه کردن اسم دامنه خویش و اعلام قابل اتکا بودن دامنه
تائید کننده آدرس اینترنتی می تواند DKIM=(d) (مخفف کلمه DomainKeys Identified Mail میباشد و از یک عبارت قرار داده گردیده در DNS بصورت امضاء دیجیتال به کار گیری می نماید، و صرفا در آدرس اینترنتی های مبلغی گوگل به اسم G suit عملکرد داراست) و یا این که SPF domain (مخفف واژه و کلمه Return-Path domain) باشد. در آدرس اینترنتی ها میتوان این امضاء دیجیتال را بصورت اسم ارسال کننده نشانی اینترنتی روئت کرد.

به عنوان مثال در آدرس اینترنتی تحت از اسم دامنه بعنوان امضاء دیجیتال و گزینش کننده اعتبار دامنه مستعمل میباشد.

Authentication-Results: mx.google.com;

spf=pass (google.com: domain of bounce-123@domain.com designates 1.2.3.4 as permitted sender)

dkim=pass header.i=@domain.com;

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; s=12345; d=domain.com;

با امداد ابزار های Postmaster میتوان اعتبار دامنه را گزینش کرده و دامنه را با یک شناسه خاص برای گزینش ترافیک برای پست الکترونیک های ارسالی گزینه پژوهش و بررسی قرار اعطا کرد.

نکته : دامنه گزینش اعتبار گردیده می‌تواند بصورت دامنه مهم و یا این که تحت دامنه باشد. در شرایطی‌که ذیل دامنه سایتی را تائید اعتبار کنیم آحاد زیردامنه های مرتبط با دامنه مهم بصورت اتومات تائید اعتبار می‌شود. میتوان یک سری ذیل دامنه را بصورت هم زمان رئیس کرد و آدرس اینترنتی های ارسالی آنان را از لحاظ اعتبار نظارت کرد.

  • ۰۱/۰۵/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی