مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

پنالتی پنگوئن گوگل دستی وجود ندارد و گوگل نمی‌تواند امداد چندانی سئو در مشهد به صاحبان وبسایت‌ها بکند. گوگل بیشتر میل دارااست چنین تصور نماید که یوزرها نادرست می‌نمایند. در هر شکل، برای ارسال درخواست بازبینی، توضیح دهید چگونگی وبسایت شما چه طور میباشد و آیا به خیال و خاطر چگونگی نادر لینک و پیوند‌ها اسپم گردیده‌اید یا این که مورد ها دیگر. البته عالی میباشد سخنی درباره «حیف کردن ترافیک» یا این که «ضرر و زیان در تجارت» نگویید.
ازآنجاکه غرض گوگل پنگوئن شناسایی اسپم‌ها و لینک و پیوند‌های غیرطبیعی میباشد، بایستی آغاز آحاد مصادیق اسپم را که در وبسایت شما وجود دارااست، حذف نمایید. برخی اوقات، گوگل درباره کار‌های اسپم برای شما پیام ارسال می‌نماید. این پیام‌‌ها معمولا در Google Webmaster Central باقی میمانند. شاید بعد از نظارت پیام‌ها متوجه گردید که گوگل به غلط شما‌را جریمه نموده است، در‌این‌صورت‌ میتوانید درخواست بازبینی و تجدیدنظر برای گوگل ارسال فرمایید. اما در بیشتر مواقع، جواب گوگل این میباشد که تغییر تحول الگوریتمی موقت میباشد و به طور اتوماتیک انجام یافته میباشد، خیر بوسیله نیروی انسانی!

برای رفع پنالتی پنگوئن گوگل، به مورد ها پایین اعتنا نمایید:

شناسایی مجموع پیوند‌هایی که به تارنما شما لینک و پیوند می باشند؛
انتخاب پیوند‌های بد از عالی؛
حذف یا این که no follow کردن لینک و پیوند‌هایی که مضر می‌باشند؛
تنظیم فولدر disavow بک پیوند‌هایی که توانا به حذفشان نیستید.
هنگامی که‌این اقدامات را جاری ساختن دهید، گوگل پنگوئن تارنما شما‌را بازبینی می‌نماید و مطابق تغییراتی که ساخت‌و‌ساز کرده‌اید، به وب سایت شما درجه می دهد. تا سال ۲۰۱۶، این شغل تعدادی ماه ارتفاع می کشید یا این که دو توشه در سال اجرا میشد؛ ولی اکنون، الگوریتم پنگوئن گوگل، در لحظه تغییرات را نظارت می‌نماید و آپ دیت رسانی را سریع‌خیس از پیش جاری ساختن میدهد. این خصوصیت پنگوئن گوگل مانند خنجر دولبه میباشد: از یک طرف مرتبه سایتتان خیلی زود بالا می‌رود و از طرف دیگر، خیلی زود پنالتی می شوید.

  • ۰۱/۰۵/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی