یک کمپین بازاریابی محتوا میتواند منفعت وری عملیاتی را در سئو در مشهد بقیه مناطق مانند مرکزها تماس مشتری تامین نماید. داشتن کمپین های محتوایی ساخت و ساز گردیده بوسیله استفاده کننده همینطور میتواند به گسترش کالا یاری دهد تا بحران های مخاطبان جدیدی را که در غیر اینصورت از دست می دادند شناسایی نماید.
نمونه ها:
تماس های پناه را 10٪ کاهش دهید
5 بحران نو استفاده کننده برای پیشرفت مال را شناسایی فرمائید
تجارب ی مشتری
تجارب مشتری با عملکرد عملیاتی و سالم مارک مقداری همپوشانی دارااست. غرض این میباشد که از روش محتوا، مانند سوالهای متداول و آموزشهای آنلاین ، تجارب بهتری به مشتریان خویش ارائه دهید.
نمونه ها:
تماس های مدد را 10٪ کاهش دهید
ارتقا 5٪ احساسات مثبت راجع به تولید ها