آدم موجودی عادت میباشد و تئوری گروه ادراکی میتواند از سئو در مشهد این حقیقت برای بازاریابی محتوای شما استعمال نماید. درصورتی که ناخودآگاه بهدنبال دکمه ای برای کلیک بر روی برگه فرود بوده اید، تئوری تیم ادراکی را تجربیات نموده اید. شما انتظار دارید چیزی را ملاحظه کنید، بدین ترتیب بدنبال آن میباشید. کنجکاوی شما اکثر زمان ها شمارا به ادامه مسیری سوق میدهد تاهنگامیکه به وضوح برسید و کنجکاوی خویش را برآورده فرمائید. انتظارات عموم با تجربه قبلی صورت میگیرد. ما آنچه را آیتم اعتنا قرار میدهیم گزینش میکنیم، طرز تلاش آن را براساس تجارب استنباط میکنیم و حالت فعلی را با علم پیشین مخلوط میکنیم تا تعبیر کنیم که چه کاری صورت پذیرد. این تئوری به همین استدلال میباشد کهاین نگارگری های زیرکانه گزینه اعتنا قرار میگیرند - ما یک تصویر را براساس تجربیات خویش تعبیر میکنیم.
مدلهای اقناع
در حالی که مدلهای متعدد روانشناختی اقناع وجود دارااست، سبک اخلاق فاگ به ویژه هنگام طرح ریزی محتوا بسیار موءثر میباشد. دکتر معالج BJ Fogg از آزمایشگاه حرفه آوری اقناعی در کالج استنفورد کارشناس پیاده سازی اخلاق بود. سبک اقناع او سیستمی را برای هدایت خوی مناسب آماده مینماید - او معتقد بود علت، بضاعت و جایزه بایستی برای جاری ساختن عملی یوزرها همزمان باشد