مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

مرحله 1: ساخت پرسونای استفاده کننده سئو در مشهد 

مرحله 2: نقشه برداری از پروسه طی شونده به وسیله خریدار

مرحله 3: تعریف‌و‌تمجید رویکرد های ارتباطی خویش

مرحله 4: ساخت و ساز یک ماتریس محتوای استراتژیک

مرحله 5: ساخت‌و‌ساز یک دنباله

مرحله نخستین: تولید پرسونای مخاطب
کلید هر استراتژی ساخت محتوا غالب، تعریف‌و‌تمجید بدیهی کاربر و آن گاه شعور نیازها، منظور‌ها و خصوصیت‌های آنهاست. این درباره‌ی ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب میباشد که با مخاطبان کلام می‌نماید و به سؤالات آن‌ها جواب میدهد. پیش از اینکه بتوانیم یک اپلیکیشن محتوای استراتژیک گردآوری کنیم، می بایست نیازهای استفاده کننده اساسی خویش را شعور کنیم. این عمل را می‌قدرت به راحتی با تولید پرسونای مخاطب جاری ساختن اعطا کرد.

پرسونای استفاده کننده دیرین الگوهایی میباشند که نشانه دهنده جمعیت خاصی در بازار غرض شما میباشند. آن ها می بایست تا حد قابلیت خاص باشند – مطابق مشتریان حقیقی یا این که مشتریان بالقوه غرض سبک سازی شوند. این به شما این قابلیت و امکان را میدهد که نقش‌ها و معضل‌هایی که با آن ها روبرو میباشند را عالی تجسم و معنی‌سازی نمائید – و اینکه چه طور میتوانید به حل آن‌ها یاری فرمایید.

‌شما در مجموع میخواهید 3 تا 5 پرسونا مخاطب خاص را تعریف و تمجید فرمائید. بیشتر عالی میباشد، ولی زیاده روی نکنید. به حافظه داشته باشید که‌این‌ها دیرین الگوها می‌باشند و درین مرحله تقسیم بیش تر از حد مخاطبان شما سود‌ای ندارد.

آن گاه، بایستی سه چیز کلیدی را برای هر شخصیت در لحاظ بگیرید: نقش، هدف ها و نگرانی.

نقش - چه موقعیتی دارا‌هستند

غرض - آنچه را که آن‌ها امیدوارند به ایفا برسانند، آنچه را که وظیفه دارا هستند به آن برسند

نگرانی‌ها - با چه مشکلاتی روبرو میباشند، چه مسائلی آنها‌را به اندیشه وا میدارد

برای رسم پرسونا های خاص خویش و خصوصیت هایی که هر یک را تعریف‌و‌تمجید می نمایند، جدولی مانند این ساخت‌و‌ساز نمائید. دیدن آن ها در کنار هم اثر گذار میباشد تا بتوانید تفاوت‌ها در بین هر نقش را ملاحظه کنید.

نمودار شخصیت مشتری به جزئیات باورنکردنی می‌پردازد و هدف ها و بها‌های مشتری ایده‌آل، بحران‌ها و خطاها، منابع داده ها و اعتراض‌ها و نقش آنان در مراحل خرید را تمجید می‌نماید. آنان حتی مشمول داده ها ظریف مانند مقصود قرار دادن شرایط مکانی، درآمد هر ساله، سطح تحصیلات، و حتی سرگرمی‌های آن ها می‌باشند!

مرحله دوم: نقشه برداری از فرایند طی شونده بوسیله خریدار
زمانی که فهمیدید با چه کسی سخن میکنید، می بایست فرآیندی را که آن‌ها از کشف اول مال/سرویس شما طی می نمایند تا جایی که حقیقتاً تمایل به خرید آن می‌گیرند، شعور فرمائید. هر مورد از این پرسوناهایی که تمجید کرده‌اید، یک «پروسه خرید» منحصر به فرد دارا هستند. بیایید آغاز هریک از پروسه خرید را تجزیه و چک کنیم.

استحضار
مرحله دانایی از هجرت خریدار \"بالای هرم\" میباشد. این جایی میباشد که مشتری برای نخستین دفعه از کمپانی، متاع یا این که سرویس ها شما مطلع می‌گردد. آن‌ها حتی ممکن میباشد ندانند که مشکلی دارا‌هستند که شما می توانید آن را حل فرمایید. برای این مرحله، می بایست روی محتوایی تمرکز نمایید که مشتریان بالقوه را شناسایی می‌نماید، اسم تجاری شما‌را معرفی می‌نماید یا این که مشکلی را مطرح می‌نماید. ممکن میباشد مشتری احتمالی شما عشق مند به همیاری با شما در آجل باشد، البته فعلا فرصت آن وجود ندارد که فروش داشته باشید. تنها خودتان را معرفی فرمائید و به آنان فرصت بدهید تا شما‌را بشناسند.

برای کمپانی‌ها و ماشین کرایه ای‌های B2B، می توانید از محتوا به کار گیری فرمایید تا مخاطبان غرض خویش را با ارائه چیزی موضوعی و شخصیت پایه به آن‌ها بشناسانید. Mixpanel با ساخت و ساز محتوای بلاگ خویش که مستقیماً با مدیران فرآورده سخن می‌نماید این عمل را به زیبایی ایفا می دهد.

آن ها میتوانند به طور کاملً مطمئن باشند که هر هر که روی این بخش از محتوا کلیک می‌نماید احتمالاً یک رئیس جنس میباشد (یا این که دست‌کم به مدیر مال عشق مند میباشد). آن ها با بازار مقصود خویش درایت ساخت‌و‌ساز می‌نمایند، حتی در شرایطی که محتوا، جنس حقیقی وواقعی Mixpanel را به آن‌ها نمی‌فروشد.

به حافظه داشته باشید که به‌این مرحله از فرایند در ارتباط با بقیه فرآیند تصور کنید. با هدایت ترافیک و ساخت‌و‌ساز شناخت با مارک، میتوانید کارهایی مانند مقصود‌گیری دوباره یا این که جذب دوباره این مخاطبان را بعداً از روش طرق ارتباطی گوناگون اعمال دهید.

عشق و علاقه
دور اندیشی از یک جنس، سرویس ها یا این که کمپانی مدام فورا به عشق و علاقه تبدیل نمی شود. برای بعضا مشتریان، ممکن میباشد مجال‌بندی بدی باشد. برای دیگرافراد، ممکن میباشد مدتی ارتفاع بکشد تا آنان درباره آنچه شما ارائه می‌دهید بیشتر بیاموزند و در غایت تصمیم بگیرند که آیا آن چیزی میباشد که درپی آن میباشند یا این که نه. بعضی ممکن میباشد هیچ گاه از مرحله دانایی عبور نکنند.

در هر شکل ممکن میباشد، هنگامی که مشتری به مرحله آجل چرخه خرید تکان نماید، نوع محتوایی که میخواهید به آن ها ارائه دهید به روش چشمگیری تغییر و تحول خواهد کرد. عوض این که به آسانی اولی تماس را با مشتری احتمالی خویش برقرار فرمایید، فعلا سرگرم رای زنی می‌باشید. آنان به داستانی که شما می گویید یا این که مشکلی که شما حل میکنید عشق مند می‌باشند و می‌خواهند بیشتر بیاموزند.

این را مانند مرحله خرید ویترینی در حیث بگیرید – مشتریان بالقوه می خواهند ببینند چه چیزی برای ارائه دارید، البته مهیا کلام با یک فروشنده نیستند. درین مرحله از مهاجرت، مشتری احتمالی شما ممکن میباشد با مشترک شدن در یک خبر نامه یا این که اتصال از روش رسانه های اجتماعی، تماس اول را برقرار نماید. نترسید! این تماما طبیعی میباشد.

از منظر B2B، این مرحله‌ای میباشد که می خواهید موضوعی مربوط به نیازهای مشتریان احتمالی خویش معرفی فرمایید. یک نمونه خوب از این، HubSpot میباشد که مرکزی از مجموع منابع بازاریابی بدون‌پول خویش، برای مثال کتاب‌ها، ضبط وبینار، کتاب‌های الکترونیکی، عصر‌ها، پوسته‌ها، زمان‌های آنلاین و مفاد دیگر ساخت.

یک نمونه خوب از Sephora، زنجیره خرده‌فروشی جهانی اثاثیه آرایشی میباشد. Sephora جامعه Beauty Insider را ساخت نموده است که به مشتریان بالقوه قابلیت می‌دهد سؤال بپرسند و در گفت‌و‌گو با بقیه مشتریان فعلی و بالقوه کمپانی نمایند، عکس ها و ویدیوهای مشتریان فعلی را مرور نمایند، نظرها را بخوانند و سفارش ها را به اشتراک بگذارند، و همینطور برای حادثه ها و کلاس های حضوری نام نویسی نمایند.

  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی