مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

1. گردباد فکری یا این که ایده پردازی
اولی گام گردآوری ایده برای ساخت و ساز محتوا مجانی میباشد. سئو در مشهد در حالی که‌این مرحله ممکن میباشد بیهوده به لحاظ رسد، ضروری میباشد که یک روند ایده‌پردازی ساختاریافته را دنبال نمائید تا ایده‌های صحیح را به دست آورید.

فراهم سازی
پایه یک پست بهتر می بایست در حین ایام و حتی هفته ها ساخت گردد. برای اینکه برای روند ایده‌پردازی فراهم گردید، می بایست از دسته خویش بخواهید که مدام خلق و خوی و علایق کاربر و رده شما‌را پایین لحاظ داشته باشد. این فقط در حالتی‌که میتواند حادثه بیفتد که شما و دسته محتوایتان در جریان واپسین اتفاقات در حوزه ساخت محتوا بدون‌پول باشید. رهبران فکری را دنبال فرمائید، واپسین خبر‌ها را ردیابی نمائید، از روش تالارهای بحث بگردید، و در رسانه های اجتماعی به کاوش بپردازید. در اصلً آحاد سعی خویش را بکنید تا از همگی گسترش‌ها در حوزه خویش و نوع اطلاعاتی که مخاطبان مقصود شما در ادامه آن می‌باشند آگاه گردید.

پیش نویس نظرات
مبنی بر شایستگی خویش، فهرستی از ایده هایی تنظیم فرمایید که برای ساخت محتوا بدون‌پول و جامع و مربوط به رده شما مطلوب میباشند آنگاه میتوانید از آنان به کارگیری فرمایید تا ایده‌هایی را که فکر‌میکنید برای مخاطبانتان اثرگذار میباشند، به عمل ببرید.

نظرات را مدیر نمائید
وقتی که فهرستی از ده ایده ارائه نموده اید که شم می‌کنید لایق پیگیری می باشند، بایستی اینها را مدیر فرمائید تا صرفا بر روی ایده هایی تمرکز نمایید که مطمئن می‌باشید به یک محتوای فوق العاده تبدیل میشوند.

نظرها را آخری فرمایید
بعد از کامل شدن ایده‌ها، 3 تا 4 ایده خواهید داشت که محتوای بهتر در سراسر آن‌ها درج شده میباشد. یک کدام از را تعیین فرمایید و سایر را برای مراجعه و به کارگیری در آتی در خزانه ایده های خویش ذخیره فرمایید.

2. تفحص و پژوهش نمایید
شما می بایست از منابع مختلفی به کار گیری نمائید تا حقایق و ارقامی را که به‌دنبال آن میباشید به دست آورید. نظرسنجی ها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها، ویدئوها، وب سایت های خبری، انجمن ها، مجلات و غیره منابع ایده آلی برای استیناف می باشند.
تا قبل از اینً در زمینه ی \"مهیا سازی\" سخن کرده ام. از منابعی که برای ایده پردازی به کارگیری نموده اید، مجدد بازدید نمایید. این به شما یاری می نماید تا از روش \"منشور ایده\" به مطالعه نگاه نمائید. این به شما قابلیت می‌دهد تمرکز فرمائید و همینطور به تفحص شما جهت می‌دهد. این تفحص را گردآوری فرمایید و آن را به راحتی در دسترس و قابل مصرف قرار دهید.

3. پوسته محتوا را تعیین نمایید
بعد از اتمام عمل، پوسته محتوایی را شناسایی فرمائید که به شما امداد می نماید پتانسیل ایده های محتوایی، پژوهش ها مرتبط و فهم زمینه را به حداکثر برسانید. همینطور، با پیش گویی ترجیحات کاربر و اینکه آیا این پوسته به شما اذن می‌دهد تا ایده خویش را به طور کاملً ایفا نمایید، پوسته را برای ساخت‌و‌ساز محتوا بدون پول تعیین نمایید. برای گزینش پوسته محتوای مطلوب برهان راحتی شما با پوسته را بایستی در حیث بگیرید، از جمله چنانچه اینفوگرافیک را گزینش نموده اید، بایستی بتوانید آن را با سعی یه خرده ساخت نمائید.

4. ساختار محتوا خویش را گزینش نمایید
این یکی‌از پروسه حیاتی روند ساخت و ساز محتوا بدون‌پول میباشد. شما می بایست یک پوسته محتوایی ساخت و ساز فرمائید که مجموع نکات مهمی را که مد حیث دارید، پوشش دهد و همینطور جریان آنان‌را فهرست نماید. این ضمانت می نماید که هر چیزی را که برای تأثیرگذاری بر کاربر مقصود به طور کاملً ضروری میباشد فراموش نکنید. در حالی که ساختار محتوای خویش را تولید میکنید، پژوهش ها خویش را در ذهن داشته باشید و داده های کلیدی را بخشی از این پوسته قرار دهید. گشوده هم، این ضمانت می نماید که شما هیچ چیز مهمی را از محتوای خویش حذف نکنید. ساختار محتوای شما به قالبی که تعیین می‌کنید بستگی دارااست. ساختار یک پست بلاگ به صورت قابل توجهی با ساختار یک کلیپ متعدد خواهد بود.

5. تیتر دیدنی برای ساخت و ساز محتوا بدون‌پول خویش گزینش نمایید.
چه یک پست بلاگ، یک اینفوگرافیک، یک ویدئو یا این که چیز دیگری باشد، بایستی عنوان ها جذابی برای محتوای خویش ساخت و ساز فرمائید. عنا وین شما برای ساخت و ساز محتوا بدون‌پول بایستی قابل کلیک و کاوش باشند.
عنا وین محتوا مجانی شما می بایست محتویات قابل تحویل را به وضوح ذکر نمایند. یوزرها می بایست بدانند که نگاه کردن به محتوای شما چه سودی برای آنان خواهد داشت. وقتی که تیتر را گزینش کردید، پروسه حقیقی ساخت محتوا را آغاز فرمائید. این محتوا بایستی عنوانی را که ساخت نموده اید توجیه نماید.

  • ۰۱/۰۴/۱۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی