مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

به احتمال زیاد تا کنون درباره 200 فاکتوری که گوگل در جایگاه بندی وب سایت‌ها سئو در مشهد در لحاظ می‌گیرد چیزهایی شنیده باشید.

البته حقیقتاً این فاکتور ها چه میباشند؟ درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم لیست بدون نقص این فاکتور ها را در مشت شما بگذاریم.

بعضا از این فاکتور ها آزمون خویش را پس داده اند و به ثابت رسیده اند.

البته در زمینه‌ی برخی دیگر هنوز اختلاف حیث هایی وجود دارااست و به ثابت نرسیده اند.

باقی موردها نیز پیش گویی و گمان هایی میباشد که به وسیله کارشناسانی که معاش خویش را وقف seo کرده اند مطرح شد‌ه‌است. به دنبال به کلیه این مفاد می‌پردازیم.

فاکتورهای دامنه
1. سن دامنه: مت کاتز (Matt Cutts، عضو دیرین دسته سئوی گوگل و سرپرست گذشته نصیب اینترنت اسپم گوگل) می‌گوید: \" دامنه ای که 1 سال عمر داراست در مقایسه با دامنه ای که 6 ماه عمر داراست تفاوت چندانی ندارد.\" به عبارت دیگر گوگل همچنان به سن دامنه در سکو بندی ها دقت می نماید ولی این استدلال اثر پررنگی بر درجه بندی ها نمی گذارد.

 

2. بکار بردن کلید واژه و کلمه در اسم دامنه: بکار بردن کلید کلمه و واژه در اسم دامنه تحت عنوان علامت ای از مرتبط بودن محتوا در حیث گرفته می‌گردد ولی همانند قبل موجب بالا رفتن مرتبه وبسایت نمیشود. اگرچه گوگل همچنان کلیدواژه ای که در دامنه آمده باشد را Bold می نماید.

 

3. کلید واژه و کلمه در اولِ اسم دامنه: سازه به پذیرش وبسایت MOZ (سایتی که برای مرتبه بندی وب سایت ها به موتورهای جستجویی همانند گوگل مشورت میدهد)، وب سایت هایی که اسم دامنه ی خویش را با کلیدواژه استارت می نمایند در مقایسه با وب سایت هایی که در اسم دامنه خویش از کلید کلمه و واژه به کار گیری نکرده اند و یا این که کلیدواژه را در نصیب میانی و یا این که نهایی اسم دامنه قرار داده اند از درجه بالاتری منتفع می باشند.

 

4. برهه زمانی فرصت تصویب دامنه: \" عموما دامنه های رسمی و ارزشمند از به عبارتی آغاز برای مدتی یکسری ساله به فروش می رسند، در حالی که دامنه های غیر رسمی و بی بها به تدریج برای مدتی بیشتراز 1سال گزینه افتتاح قرار میگیرند. از این رو یکی‌از فاکتور های گوگل در درجه بندی وبسایت ها تاریخ انقضای دامنه وبسایت میباشد که تحت عنوان فاکتوری در انتخاب رسمی بودن یک دامنه گزینه استعمال قرار می‌گیرد.\"

 

5. به کارگیری از کلیدواژه در اسم زیردامنه: مجموعه MOZ وجود کلیدواژه در اسم دامنه را هم در ابتدا رفتن مرتبه تارنما مفید میداند.

 

 

6. تاریخچه دامنه:   سایتی که در سوابق خویش صاحبان متغیر اکثری داشته میباشد و یا این که کار آن یک سری توشه متوقف شد‌ه‌است به گوگل این پیغام را میدهد که تاریخچه وب سایت نیاز به پاک سازی و فعال سازی دوباره داراست از این رو تک تک لینک و پیوند های مربوط به دامنه های نام برده را حذف خواهند کرد.

 

7. تطبیق بی نقص اسم دامنه با عبارت گزینه جستجوی استفاده کننده: EMD (Exact Match Domain) یا این که تطبیق بی نقص اسم دامنه با عبارت آیتم جستجوی یوزرها. این فاکتور نیز در حالتی‌که محتوای تارنما چگونگی مطلوبی داشته باشد همچنان می‌تواند سکو وبسایت را تا حد متعددی بالا چیره شود. البته از طرف دیگر در حالتی که EMD برای دامنه سایتی با محتوای بی چگونگی ایفا گردیده باشد وب سایت در آپ دیت رسانی های آینده EMD، جراحت شدیدی خواهد مشاهده کرد.

مت کاتز(Matt Cutts) در توییت فردی خویش چنین می‌گوید:\" گزارش مختصری از اکنون و هوا: با هر تغییر تحول کوچکی که در الگوریتم های آتی گوگل به وجود بیاید جایگاه وب سایت هایی کیفیت بالا تحت با وجود انطباق دامنه با عبارت گزینه جستجوی یوزرها کاهش پیدا خواهد کرد.\"

 

8. خصوصیات مالک دامنه(WhoIs)، همگانی در مقابل سری: در حالتی‌که ویژگی ها صاحب و مالک دامنه سری باشد میتواند بدین مضمون‌ باشد که صاحب و مالک دامنه \"چیزی برای نهفته کردن\" داراست.  مت کاتز دراین باره میگوید: \" وقتی که وب سایت ها را نظارت میکردم متوجه شدم که همگی آن‌ها خدمت تامین از حریم فردی را فعال کرده اند که کاری نسبتا غیرعادی محسوب میشود. پر‌نور بودن خدمت حمایت از حریم فردی به خودی خودکار نادرستی وجود ندارد ولی وقتی که یک وب سایت دسته ای از این فاکتور ها را در کنار یکدیگر داشته باشد، آن‌گاه ما با صاحب و مالک دامنه ای بسیار متعدد از فردی که صرفا یک دامنه در دست دارااست روبرو هستیم.\"

 

9. جریمه صاحب و مالک دامنه(WhoIs): در حالتی‌که گوگل شخصی را تحت عنوان اسپم شناسایی نماید خیلی منطقی خواهد بود که همه وبسایت های وابسته به آن فرد را گزینه جستجو و رسیدگی قرار دهد.

 

10.بسط از روش کشورهای دامنه بالا(TDL) : برخورداری از دامنه ای وابسته به کشورهایی که در جایگاه های بالایی قرار دارا هستند همانند(.cn ،.pt ،.ca) به بالا رفتن درجه وب سایت آن مرز و بوم یاری شایانی می نماید البته برای جایگاه بندی وب سایت در سطح جهانی محدودیت هایی  وجود خواهد آورد.

  • ۰۱/۰۴/۱۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی