مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

طبق گفته دوستم مایک از موتور جستجوی گورو، زمانی که سئو در مشهد پای بهینه سازی نویسی به فی مابین میاید، تایپ کردن پست مهمان برای تارنما های دیگر 5 موازی ارزشمندتر از آن میباشد که در تارنما خودتان ساخت محتوا داشته باشید، اما تا‌زمانی‌که بک لینک و پیوند بگیرید.

اینکه این مورد تماما صحیح باشد یا این که خیر، برای اینجانب اهمیتی ندارد. (هرچند از‌آنجا که مایک پسر صحیح و حسابی میباشد، احتمالا این حرف راست میباشد). البته نکته این میباشد که تولید پست مهمان یک استراتژی بهتر برای این میباشد که دسترسی تان را بیشتر نمایید و اعتبارتان را ارتقاء دهید.

قبل از تمامی اینها، در شرایطی‌که شما از آن تیم تالیف کننده هایی می‌باشید که عشق مند می‌باشید مجال های چاپ و تکثیر نوشته هایتان به طور «سنتی» را به دست آورید، یک کدام از او‌لین گام های خیلی خیر که می‌توانید بردارید همین میباشد که تحت عنوان تالیف کننده پست مهمان در وبسایت های خبری، مجلات و نشریات متفاوت مطرح گردید.

در شرایطی که از داده های عددی بازدید بلاگ خودتان راضی نیستید و تحت عنوان تالیف کننده پست مهمان هم چیزی به بقیه افراد ارائه نمیکنید، حق گلایه هم ندارید. همین امروز تایپ کردن پست مهمان را استارت نمایید و ملاحظه کنید چه‌گونه نفوذتان ارتقاء پیدا می نماید.

هم اکنون چه کنیم؟
اینک احتمالا می‌گویید « خب اینجانب حرفت را قبول دارم، البته برای تایپ کردن پست مهمان چه فعالیت بایستی بکنم؟»

به هیچ وجه نگران نباشید. اینجانب حواسم به شما می باشد. دو تا فیلم و یک کتاب الکترونیکی برای شما مهیا کرده ام تا به شما نشانه دهم که چه‌گونه پست مهمان خویش را ارسال کرده و بلاگ خویش را افزایش دهید. برای دسترسی به آن ها اینجا را کلیک نمایید.

  • ۰۱/۰۳/۲۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی