در صورتی نگاهی به موفقترین کمپین های بازاریابی محتوا سئو در مشهد انداخته باشید متوجه میشوید که سپرده گذاری عظیمی روی فرصت توزیع محتوا نهاده اند تا اینکه صرفا به ساخت و ساز آن تامل نمایند.
از مثال های شاخص آن می شود به تبلیغات John Lewis در انگلستان موقع عید سال نو میلادی اشاره نمود. همین عمل حدود 7 میلیون پوند هزینه در برداشت ولی به صورت ظریف می قدرت اعلام کرد که از هر 7 پوند، 6 پوند آن صرف دانستن مجال درست توزیع محتوا شد.
در صورتیکه از این نسبت به کارگیری فرمائید و احتساب کوچکی جاری ساختن دهید متوجه میشوید که ازاین میزان انگار صرفا 4285 پوند آن صرف ساخت کمپین بازاریابی محتوا گردیده باشد. با اعتنا به معیار عدم وضوح مراحلِ ساختوساز یک محتوای یونیک و باارزش، اینگونه رقمی حقیقتا تعجب آور غریب به حیث میرسد.