بازاریابی محتوا طبق گفته بازاریاب های ماهر جهان در سال 2021 و سئو در مشهد بعداز آن آغاز به ارتقا خواهد کرد و تبدیل به کمپین بازاریابی بسیار قادر شود. طبق نظرسنجی بسیار بزرگی که در سایت eMarketer اجرا شد، 79% از بازاریاب های ماهر جهان نظریه داشتند که شاهد رویش چشمگیر بازاریابی محتوا
در سال های بعدی خوا هیم بود، 2% نظریه داشتند این نوع بازاریابی فرایند روبه پایین خواهد داشت و 19% نیز نظریه داشتند که تغییری نخواهد کرد.
Use of Content Marketing Campaigns Expected to Grow in 2020
ساخت و ساز محتوا
در امسال ها بازاریاب ها مدل های نو نویسندگی و مقاله گذاری در شبکههایاجتماعی را آزمون خواهند کرد و ساختوساز کنندگان محتوا از هیبت های سابق پا را بالاتر خواهند گذاشت. برای مثال 90% بازاریاب ها میگویند برای سال های بعدی طراحی برنامه کرده اند تا ساخت محتوای خویش را به سمت محتواهای صوتی و پادکست تغییر تحول دهند. حتی بخش اعظمی از بازاریاب ها تیتر کرده اند که برای ایجاد محتوا وارد تکنولوژی های نوظهوری مثل حقیقت افزوده (AR) خواهند شد.