اولیه چیزی که بایستی برای ابداع در محتوا در حیث بگیرید، این میباشد که جمعیت خویش را بشناسید.
مشاهده کنید که چه افرادی وارد وب سایت شما میشوند و سئو در مشهد قصد داراهستند تا چه کارهایی اجرا دهند. آیا جمعیت شما با فضای وب مانند اینستاگرام، telegram، توییتر و... آشنا می باشند؟
در شرایطیکه تارنما شما مطالب آموزشی ایجاد مینماید، آیا حقیقتا کل کسانی که در وب سایت می باشند، تخصص مورد نیاز را در جاری ساختن دادن آن شغل را دارا هستند؟
به کار گیری از عبارات هنگفت در مقالهها
بسیار مشاهده شدهاست که بعضا از وبسایتهای آموزشی، از عبارات هنگفت استعمال مینمایند و بعضا از یوزرها، از آن اصطلاح هیچ چیزی ندانند و در عین درحال حاضر نیز، سایت هیچ مرجعی برای آن کلمه و واژه در وب سایت خویش وارد نکرده میباشد کهاین خلاف نوآوری در محتوا میباشد.
به فرض نمونه، در حالتیکه شما در هم اکنون ساخت و ساز یک نوشتهی علمی تخصصی پزشکی می باشید و در آن فی مابین واژه کلیدی مثل فیزیوتراپی و... را در نوشتهیعلمی خویش وارد کردید، می بایست به کلمه و واژه کلیدی فیزیوتراپی یک لینک و پیوند از وب سایت خویش ارجاع دهید و به استفاده کننده بگویید که دقیقا در فیزیوتراپی چه اتفاقی شکل می گیرد و یا این که به چه شکل اجرا میگردد.