نخستین چیزی که بایستی برای ابتکار در محتوا در حیث بگیرید، سئو در مشهد این میباشد که جمعیت خویش را بشناسید.
مشاهده کنید که چه عده ای وارد تارنما شما میگردند و قصد دارا هستند تا چه کارهایی جاری ساختن دهند. آیا جمعیت شما با فضای وب مانند اینستاگرام، telegram
، توییتر و... آشنا میباشند؟
در صورتیکه تارنما شما مطالب آموزشی ساخت مینماید، آیا حقیقتا مجموع کسانی که در تارنما میباشند، تخصص ما یحتاج را در ایفا دادن آن شغل را داراهستند؟
به کار گیری از عبارات هنگفت در مقاله ها
بسیار مشاهده گردیدهاست که برخی از سایتهای آموزشی، از کلمه ها هنگفت به کارگیری مینمایند و بعضا از یوزرها، از آن اصطلاح هیچ چیزی ندانند و در عین درحال حاضر نیز، تارنما هیچ مرجعی برای آن واژه در وب سایت خویش وارد نکرده میباشد کهاین مغایر نوآوری در محتوا میباشد.
به فرض نمونه، در حالتیکه شما در اکنون تولید یک نوشتهیعلمی تخصصی پزشکی می باشید و در آن بین کلمه و واژه کلیدی مثل فیزیوتراپی و... را در نوشتهی علمی خویش وارد کردید، بایستی به واژه کلیدی فیزیوتراپی یک پیوند از وبسایت خویش ارجاع دهید و به مخاطب بگویید که دقیقا در فیزیوتراپی چه اتفاقی شکل میگیرد و یا این که به چه شکل اجرا می گردد.