مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


نیازی به انکار وجود ندارد که، بعد از پباده سازی اصولی تارنما ، محتوا مهم ترین رکن در ارتقا بازدید و ارتقای درجه وبسایت در گوگل سئو در مشهد بشمار می رود.  با این وجود ساخت‌و‌ساز محتوای ناب و مخصوص فعالیت بسیار دشواری میباشد. شاید به‌این ادله میباشد که، بخش اعظمی از مدیران سایتهای محتوا پایه، از محتوای نسخه برداری گردیده از تارنما های دیگر برای جذب بازدید به کارگیری میکنند. آیا اینکار بر خلاف ضوابط بهینه سازی میباشد؟ اذن بدهید نگاهی به باطن این روایت بیاندازیم.

خوشبختانه گوگل در یک نوشته‌ی‌علمی به روشنی درمورد پنالتی محتوای تکراری سخن نموده است. امروزه وبمستران هوشمند از محتوای تکراری یا این که اسکن گردیده در تارنما خویش خوف دارا هستند و این خوف مبنای صحت دارااست. برای خبره ترین وبمسترها نیز طرز ی تلاش ابرجستجوگر گوگل در مواجهه با محتوای اسکن گردیده تماما بدیهی وجود ندارد. ادله این دستور نیز این میباشد که گوگل همت الگوریتم های خویش را بروشنی فاش نمی نماید تا واحد سنجش رقابت بین ساخت کنندگان محتوا بالا باشد و طرز های تقلبی در ایجاد محتوا ترویج پیدا نکند.

اما این مسئله عنایت دیگری نیز دارااست. هنگامی که شما سیاست های عملیاتی خویش را روی دایره نریزید  موردنیاز وجود ندارد در قبال سایر افراد پاسخگو باشید. این از سیاست های مهم گوگل از آغاز بوده میباشد. با این تعریف مواقعی که دراین مورد در چنگ وبمستران قرار گرفته میباشد بیشتر نحوه هایی می باشند بر طبق امتحان و غلط.

خلال اینکه گوگل هیچ وقت نسبت به طریق تلاش الگوریتم های تشخیصی خویش نظر ها ظریف و جامعی نمی نماید و هر آن ممکن میباشد در بی سر و صدا خبری محض و سوای استحضار پیشین برخی از الگوریتم های اساسی خویش را باصرفه یا این که بطور کلی تغییر‌و تحول دهد.

 

 

زمانی رباتهای گوگل با محتوای تکراری و یکسان در یک‌سری دامنه متفاوت مواجه میگردند، حاصل را از معتبرترین تارنما و آن مطلبی که در تاریخ سابق تری منتشر گردیده‌است علامت می‌دهند و سایر را اکران نمی دهد

 

با این تعریف آیا محتوای نسخه برداری گردیده می‌تواند در ارتقاء مرتبه وب سایت شما اثر گذار باشد؟‌ یااینکه برعکس ، نسخه برداری کاری  محتوا از وب سایت های دیگر زیان های جبران ناپذیری مانند پنالتی گوگل را در ادامه خواهد داشت؟

برای این قضیه یک جواب پر‌نور وجود داراست: نسخه برداری کردن محتوای سایتهای دیگر امری اجتناب ناپذیر میباشد، از اینرو این غول کاوش هیچگاه برای نسخه برداری محتوا جریمه قائل نشده میباشد.

البته شاید نیاز باشد یه خرده راجع‌به محتوای تکراری با هم روراست باشیم: گوگل تیتر نموده است که محتوای اسکن گردیده را هیچگاه مشتمل بر پنالتی و جریمه نخواهد کرد مگر آنکه محتوای اسکن گردیده را دزدی تشخیص دهد،

به آن معنا که محتوایی که در وبسایت دارید، قبل از تارنما شما از یک منبع دارای اعتبار خیس در گوگل منتشر گردیده باشد. گوگل در مورد ها متعددی تیتر کرده که در صورتیکه موقعیت نسخه برداری محتوا به خیل‌عظیم تکرار خواهد شد و گوگل تشخیص دهد که انتشار محتوای تکراری بوسیله شما با مقصود فریب گوگل و استخراج غیر عادلانه به جایگاه های بالا صورت گرفته میباشد ، بیشک شما‌را با امتیاز منفی و قرار دادن در لیست سیاه جریمه رنج خواهد کرد.
 

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی