مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


راه‌اندازی یک اینترنت‌وب سایت درواقع او‌لین گام و احتمالاً مهمترین مبادرت یک حصول‌و‌شغل آنلاین و یا این که یک استارتاپ سئو در مشهد اینترنتی برای توفیق و توسعه میباشد. ولی برای به‌دست آوردن این توفیق، می بایست کاری فرمایید تا اینترنت‌وبسایت شما چشم گردد. زمانی این دعوا اواسط باشد، یعنی ما در ارتباط با بازدید و یا این که به اصطلاح دستیابی ترافیک اینترنت‌تارنما صحبت می زنیم. این او‌لین گرفتاری و مراد هر صاحب و مالک کسب و کار آنلاینی میباشد که بتواند با طریق‌های مختلف بازدید اینترنت‌وبسایت خویش را ارتقاء داده و در غایت منجر ارتقاء درجه وبسایت خویش خواهد شد.

ما این توشه به سراغ سوژه ارتقا بازدید تارنما و ارتقا درجه وب سایت رفته و کلیه جوانب مرتبط با این موردها را پژوهش می کنیم. آن‌گاه به شما تک تک نحوه‌ها و نکاتی که میتوانید با آنها بازدید و مرتبه وب سایت خویش را یک‌سری موازی فرمائید یادگرفتن می دهیم. با مدیروب یار و همدم باشید تا با نکات نام برده درین نوشته‌علمی بسیار اساسی و حیاتی، در استخراج‌و‌شغل اینترنتی خویش تحولی کلان ساخت و ساز فرمائید.

 

دستیابی بازدید (ترافیک) اینترنت‌وب سایت دقیقاً چه مضمون‌ و مفهومی دارااست؟
پیش از استارت این سوژه، عالی میباشد که کاملا با اساس و پایه دعوا ترافیک و بازدید تارنما آشنا گردید. در توضیح خیلی بی آلایش این گزینه که هرکسی میتواند آن را بازگو نماید، می‌قدرت اذعان کرد که استخراج بازدید یا این که ترافیک تارنما یعنی هنگامی که بازدیدکنندگان و یوزرها وارد وبسایت شما شوند. هر ورود موازی میباشد با یک بازدید. ولی هر ورود به منزله حصول یک بازدید بیشتر وجود ندارد. معمولاً بازدیدها مبتنی بر IP یوزرها شمرده می گردند و ملاک اساسی مرتبه‌بندی‌ها نیز مبنی بر همین شمارش به طور روزمره میباشد.

ضمنا، این تنها یوزرها اینترنتی نیستند که ترافیک وب سایت شما‌را ارتقا میدهند؛ بلکه ربات‌ها و ابزارهای آنلاین دیگری هم می باشند که اینگونه بازدیدهایی رقم می زنند. این تعریف‌و‌تمجید بسیار معمولی با ظواهر فریبنده‌ای که داراست منجر گردیده تا اشتباهی بسیار رایج یقه‌گیر اینترنت‌مسترهای مدرن گردد. اکثر اوقات این اشخاص حتی اشخاص پیش کسوت‌خیس، مجموع تمرکز و انرژی خویش را به مراد \"استخراج بازدید\" میگذارند. ولی همانگونه که ما بارها و بارها گفتیم، در دعوا بازاریابی آنلاین، هیچ‌وقت کمیت بر چگونگی حق تقدم نخواهد داشت. این طریق فکری که اکثر اینترنت‌مسترها با آن سرگرم می باشند، صرفا دعوا جذب \"بازدید\" میباشد خیر \"بازدیدکننده حقیقی و واقعی\" و همین مورد منجر می شود تا سعی‌های دائمی این اشخاص آنطور که می بایست فیض نداشته باشد.

با این توضیحات بایستی بیان کرد که تمرکز مهم شما نباید تنها روی تعداد بازدیدهای حصول گردیده باشد، بلکه می بایست روی قضیه نرخ تبدیل تمرکز نمائید. قطعاً هرچه بازدیدهای حصول گردیده بیشتر باشد، شانس ارتقاء نرخ تبدیل نیز بیشتر میگردد. در سوژه بازاریابی اینترنتی، نرخ تبدیل یا این که Conversion Rate به نرخ تبدیل شدن یوزرها و بازدیدکنندگان بی آلایش به مشتری گفته میشود. درنتیجه کل تمرکز شما می بایست روی این مورد باشد. در غیر این شکل حتی در شرایطی‌که میلیون‌ها بازدید هم داشته باشید، سودی برای شما وجود نخواهد داشت. مگر اینکه از استخراج بازدید تنها به خواسته اخذ توصیه تبلیغات نمایشی به کارگیری نمایید.
 

  • ۰۱/۰۲/۱۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی