مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


۶.دامنه وبلاگ را معین نمائید.
دامنه بخشی از نامگذاری نشانی اینترنت میباشد که از آن برای یافتن سایت یا این که شیت‌ای از تارنما شما به سئو در مشهد طور آنلاین به کارگیری می‌گردد.

دامنه وب لاگ شما بدین شکل خواهد بود: www.yourblog.com  اسم دربین دو نقطه به شما بستگی دارااست، اما تازمانیکه این اسم دامنه هنوز در وب وجود نداشته باشد.

آیا می خواهید یک پایین دامنه (subdomain) برای بلاگ خودتان ساخت‌و‌ساز فرمایید؟ در حالتی که تا قبل از اینً مالک یک تجارت آشپزی در آدرس www.yourcompany.com میباشید، شاید وبلاگی این چنین ساخت‌و‌ساز نمائید: blog.yourcompany.com. به عبارت دیگر، پایین دامنه بلاگ شما در نصیب yourcompany.com قراردارد.

زمانی که وب لاگ شما به مکان اینترنت‌تارنما استحصال‌وکارتان، روی یک CMS قرار داشته باشد؛ برخی از پلتفرم‌های CMS، زیردامنه‌ها را به ‌تیتر یک خدمت بدون پول ارائه می‌نمایند. مثلا، شاید بدین شکل باشد: yourblog.contentmanagementsystem.com . با این اکنون، برای تولید تحت دامنه وابسته به سایت کمپانی خودتان، آن را در یک تارنما اینترنت‌هاست تصویب نمایید.

 

مقاله پیشنهادی: راهنمای گزینش اسم دامنه وبسایت

 

7.یک CMS گزینش فرمائید و وب لاگ خودتان را فعال سازی نمایید.
سیستم رئیس محتوا (CMS) یک اپ قابل انعطاف افزاری میباشد که به یوزرها اذن میدهد تا یک وبسایت را به طور تقریب فارغ از نیاز به کدنویسی از آغاز بسازند و محافظت نمایند. پلتفرم‌های CMS میتوانند دامنه‌ها (جایی که اینترنت‌وبسایت خودتان را ساخت و ساز میکنید) و پایین دامنه‌ها (جایی که یک ورقه اینترنت ساخت میکنید که به اینترنت‌تارنما جان دار متصل می‌گردد) را رئیس نمایند.

۸.ظواهر وب لاگ خودتان را سفارشی فرمایید.
زمانی‌که اسم دامنه خودتان را تهیه و تنظیم کردید، ظواهر وب لاگ را سفارشی نمائید تا منعکس کننده مورد محتوایی مد حیث و برندتان خواهد شد.

از جمله، در شرایطی که در زمینه ی پایداری و فضا زیست می‌نویسید، شاید می بایست به رنگ سبز در پباده سازی وب لاگ خودتان دقت فرمائید.

در حالتی‌که تا قبل از اینً یک سایت را رئیس می‌کردید و او‌لین پست را برای وبسایت جان دار می‌نویسید، مطمئن گردید که نوشته‌ی علمی از دید ظاهری و موضوعی با سایت هم خوانی داراست. دو راه و روش برای اجرا این شغل عبارتند از:

لوگو: این می توانید از به عبارتی اسم و لوگوی دستیابی‌وکارتان به کارگیری نمائید – به خواننده‌گان بلاگ یاد‌آوری می‌نماید که چه کسی محتوا را منتشر نموده است (با این حالا، اینکه چقدر می خواهید مارک وبلاگتان را معرفی نمائید، به خودتان بستگی دارااست.)
پیج «درباره ما»: شاید پیش از اینً یک پیج «درباره ما» داشته باشید که خودتان یا این که حصول و کارتان را تعریف می‌نماید. قسمت «درباره ما» بلاگ به عبارتی مفاهیم را در سطحی فراتر پیشرفت میدهد. آن را تحت عنوان بیانیه ماموریت بلاگ خودتان در حیث بگیرید که از هدف ها کمپانی شما هم دفاع می‌نماید.
۹.او‌لین وب لاگ پست خودتان را بنویسید.
وقتی‌ که وب لاگ خودتان را فعال‌سازی کردید، فقط چیزی که ندارد، محتوا میباشد. در حالی که داشتن پباده سازی و دکورا سیون مشغول کننده و کاربردی ضروری میباشد، البته این محتوا میباشد که خوانند‌گان شمارا به سمت خودش جذب می‌نماید و آنان‌را از رفتن، پشیمان می‌نماید. بدین ترتیب حقیقتاً چه طور می توانید یک پست جالب و اطلاعاتی بنویسید؟
 

  • ۰۱/۰۲/۱۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی