مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


⇐ بک پیوند چیست؟

مجموعه ای از وب سایت ها بک لینک و پیوند هایی با تیراژ بالا به یکدیگرند می‌دهند که به انگیزه زیاد بودن این سئو در مشهد بک پیوند ها، مزرعه لینک و پیوند نامیده می شوند. در‌صورتی‌که مایلید بیشتر در زمینه‌ی مزرعه لینک و پیوند، اثر آن بر seo و شیوه تلاش آن بدانید، درپی این نوشته‌ی‌علمی ی آموزشی یار و همدم ما باشید.

 

 

مزرعه پیوند یا این که Link Farm چیست؟ 
مزرعه پیوند درواقع به تنی چند از وبسایت ها گفته می شود که محتوای خاصی ندارند و تنها به طور دستی یا این که با به کارگیری از ربات ها، به یک دیگر پیوند می دهند. برهان نامیدن اینها با تیتر مزرعه پیوند این میباشد که لینک و پیوند های بسیار متعددی درین فی مابین تعویض می گردد و با این تعداد فراوان شکلی مانند مزرعه ای از لینک و پیوند ها میتوان تصور کرد.


همانگونه که می‌دانید وجود لینک و پیوند در محتوا و اخذ بک پیوند از وب سایت ها یکی‌از فاکتورهای بسیار اساسی برای گوگل میباشد. طرز مزرعه پیوند سال های قبلی کارساز بود ولی امروزه با دقت به الگوریتم فوق ماهر و توسعه یافته گوگل، دیگر نمیتوان آن را با ساخت Link Farm به دور زد!

 

 

اثر مزرعه لینک و پیوند بر seo وب سایت 
همانگونه که در نوشته‌ی علمی seo کلاه سیاه برای شما گفته بودیم، به کارگیری از تکنیک هایی که به seo کلاه سیاه ختم می شوند خیر صرفا برای سئوی وب سایت شما موثر نیستند بلکه درصورت متوجه شدن گوگل، پیامدها منفی ای برای وبسایت شما به توشه می‌آورند.

می بایست بگوییم که پیوند فارم نیز یک نوع تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه میباشد! چون این نوع بک لینک و پیوند های دریافتی در مزرعه پیوند، طبیعی نیستند و با پرداخت هزینه و تبادل اخذ گردیده اند. پس در‌حالتی که تصور می کنید با عضویت در مزارع پیوند می‌توانید بهینه سازی وب سایت خویش را بهبود دهید و به درجه های خوب در نتیجه ها جستجوی گوگل برسید، طاقت فرسا در اشتباهید!

همینطور بایستی اعلام‌کرد به جهت اینکه این لینک و پیوند ها اکثرا بی ربط با محتوای تارنما میباشند، پس بها دامنه تارنما نیز افت خواهد کرد و مرتبه تارنما در حاصل کاوش به شدت افت خواهد کرد.

 

 

تلاش گوگل در قبال Link Farm 
مزرعه های لینک و پیوند بوسیله گوگل اسپم شناسایی می گردند. در شکل یافتن این مزارع، با اعتنا به وسعت خطاهای صورت گرفته، وب سایت هایی که در‌این مزرعه ها کمپانی کرده اند جریمه خواهند شد.
 

  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی