مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در‌حالتی که متوجه شدید  سایتی که بسیار برای آن سعی نموده اید تا به سکو بالا رسد، مبتلا افت مرتبه گردیده‌است به سئو در مشهد هیچ وجه نگران نشوید.  افت درجه seo وبسایت مسئله ترسناک و نگران کننده ای وجود ندارد و ممکن میباشد این خلل برای هر سایتی پیش بیاید. در گام نخستین بایستی دلایلی را که سبب افت جایگاه گردیده‌است را بشناسید و در مرحله آینده با اعمال اقداماتی زیرکانه این خطاها را حل فرمائید.

دلایل افت سکو وب سایت چیست؟
1. تغییراتی در تجارب کاربری
در برخی از مواقع ممکن میباشد تغییراتی که در تجربیات کاربری و ظواهر گوگل چهره می‌دهد، سبب خواهد شد که بازدید وبسایت شما کاهش پیدا نماید و سکو آن نیز مبتلا افت گردد.

به عنوان مثال در چندین سال اخیر وبسایت هایی که با کلمه و واژه ترجمه در درجه های نخستین و دوم و به صورت کلی در برگه اولیه گوگل قرار داشتند، بازدید روزمره متعددی داشتند.

ولی ناگهان تغییری که گوگل در آن ساخت منجر افت درجه آنان شد. تغییر تحول گوگل اضافه کردن معنی کننده خویش بود که در این‌حالت در کلیه لهجه ها یوزرها بعداز سرچ کلمه و واژه ترجمه، در نگاه اولیه قاب ترجمه گوگل را مشاهده می نمایند. این تغییر تحول سبب ساز افت درجه تارنما هایی که درین حوزه کار داشتند شد.

در نمونه دیگر، مدتی میباشد که گوگل در پاسخ سرچ بیشتر یوزرها یک متن کوتاه پیش از اسنیپت ها ارائه میدهد. با این عمل ممکن میباشد استفاده کننده پاسخ خویش را از همین متن اخذ نماید و کلیکی روی نتیجه ها دیگر نداشته باشد که‌این فیچر سبب ساز کاهش ترافیک تارنما میگردد.

چاره حل این خلل چیست؟
در گام نخستین می بایست اعتقاد و باور پیدا فرمایید که ادله کاهش مرتبه شما به وجود وارد شدن تغییر تحول در تجربیات کاربری میباشد. برای این فعالیت مورد نیاز میباشد که از ابزار سرچ کنسول به کارگیری نمایید. وارد سرچ کنسول گردید و کاغذ ای از سایتتان را که در ماه اخیر بیشترین  بازدید را داشته را بیابید.

در مرحله سپس واژه کلیدی هریک را در گوگل سرچ نمائید، در شرایطی‌که شاهد تغییراتی در کاغذ نتیجه ها گوگل شدید، روش راهکار ای ندارید جز این که برای دیگر لغت ها کلیدی خویش ایجاد محتوا نمائید. ولی در‌حالتی که خلل افت درجه شما مفاد دیگری بود می بایست درپی راهکار دیگری برای آن‌ها باشید.
 

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی