مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در ماه اکتبر 2020 گوگل اعلام‌کرد که ازین پس ضمن ایندکس صفحه ها، نصیب‌های متعدد را هم غیر وابسته ایندکس می‌نماید.

فکر کنید که یک کدام از صفحه های اینترنت‌وب سایت شما دارنده 15 جمله میباشد. پیش از این تغییر تحول، سئو در مشهد جمله چهاردهم احتمالاً از حیث گوگل خیلی موردتوجه قرار نمی‌گرفت. چراکه این جمله نصیب کوچکی از محتوا بود که در انتهای شیت هم قرار گرفته میباشد. البته شاید نکته اساسی محتوا در همین گزاره مخفی گردیده باشد. ازاین‌رو شاید این گزاره، جواب کوتاه به سؤال بخش اعظمی از یوزرها باشد.

هم اکنون گوگل اعلام کرده که‌این نصیب‌های موءثر را شناسایی و بدین صفحه ها سکو نیکی می دهد. توضیحات بیشتر در اینجا داده گردیده است. درحال حاضر گوگل با فهم و شعور محتوای هر گزاره و جمله می تواند جواب بهتری به سؤالات یوزرها بدهد. این تکنولوژی موجب افزایش 7% از جستجوها در همگی لهجه‌ها گردیده‌است.

3. به عنوان ها فرعی دقت بیشتری فرمایید
گوگل همچنان نتیجه ها بهتری برای موضوعات خاص‌خیس ساخت و ساز می‌کند. به عبارتی‌طور گه گوگل در پی اطلاعیه موردنظر در قسمت گذشته توضیح داده میباشد، در شرایطی که شما عبارت “امکانات ورزشی خانگی” را کاوش کنید، گوگل توانا به شعور مفاهیم زیرمجموعه آن مانند امکانات مقرون‌به‌صرفه، امکانات رفیعتر یا این که امکانات خرد مطلوب منزل میباشد و در سود گستره محتوایی بیشتری را در نتیجه ها جستجوی شما به اکران خواهد گذاشت.

به طور طبیعیً دستیابی سکو در عنوان ها کلی مشقت بار بوده و درعین‌هم اکنون در جستجوی عبارت خاص و برتر شل‌خیس میباشد.

برای استحصال توفیق در عنا وین فرعی، اینترنت‌وبسایت شما باید لغات کلیدی رفیعتر را هم تامین نماید. طبق توسعه و گسترش‌های اخیر الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، نیازی به تکرار پی‌در‌پی کلمه و واژه کلیدی مهم در محتوا وجود ندارد. در ازای خوب میباشد محتوا را با لغات کلیدی شبیه و فرعی دفاع نمایید.

به‌تیتر‌نمونه شاید محتوای شما درباره “اسباب دویدن در هوای سرد و فصل زمستان” باشد و آن را در تیتر کاغذ و تگ هدر H1 به فعالیت برده باشید. به‌دنبال میتوانید از تصاویر با متن جایگزین “ژاکت “و “دویدن در باران” استعمال فرمایید.

4. featured snippets به دست بیاورید
درصورتی‌که اینترنت‌وب سایت شما دارنده featured snippets در نتیجه ها کاوش شد‌ه‌است، بر دیگر اینترنت‌تارنما‌های سود کاوش برتری پیدا می کنید. فقط اکران featured snippets میتواند برای اینترنت‌وب سایت شما سودمند باشد. شاید کلیکی از آن به دست نیاورید، چراکه جواب به سؤال یوزرها در featured snippets داده شد‌ه‌است، ولی همین جلب‌اعتنا، مزایای متعددی برای اینترنت‌وبسایت شما خواهد داشت.

گونه های متعدد محتوا مثلا گزاره، جدول، لیست، چارت و غیره قابلیت و امکان اکران در featured snippets را دارا‌هستند.

اینترنت‌وب سایت Ahref که دارنده 110 میلیون کلمه و واژه کلیدی در دیتابیس خویش می باشد، گزارش جالبی در سال 2020 ارائه بخشید. این اینترنت‌تارنما ذکر نمود که 12.3% نتیجه ها کاوش دارنده featured snippets میباشند. این گزارش نشانه میدهد که مجال‌های متعددی برای چشم‌شدن درfeatured snippets وجود دارااست.
 

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی