مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

ابزارهای رایگان سئو


Moz Check My Listing
شاید برای تارنما خویش اقداماتی را اجرا داده باشید و حس نمایید که تارنما از هر حیث به مرحله مناسبی رسیده میباشد سئو در مشهد البته برای مطمئن شدن از حالت وب سایت و اینکه تارنما از نگاه موتورهای کاوش (گوگل، یاهو، بینگ) در چه موقعیتی میباشد مستلزم ابزاری میباشد که Moz Check My Listing به شما دراین مورد یاری خواهد کرد.
اولی پاراگراف ای که در شیت مرتبط با داده های عددی به دست آوردن وب سایت مشاهده می‌کنید گزاره (?can your customers find you online) میباشد که در معنای (آیا مطمئن می‌باشید مشتریان میتوانند کسب و کار شما‌را به طور آنلاین پیدا نمایند؟) است. مراد از این گزاره این میباشد که میتوانید با استعمال از این ابزار مطمئن گردید که در صفحه ها موتورهای کاوش حالت نیکی دارید یا این که خیر.
به نشانی تارنما مراجعه نمایید و در قاب معین گردیده داده ها استحصال و کارتان را وارد نمائید و در انتظار فیض باشید.
امتیاز یا این که (Current Score) که درین قاب مشخص و معلوم می‌گردد هر چه قدر به 100 مجاورت خیس باشد قابل قبول خیس میباشد. این ابزار بخش هایی که در وب سایت نیاز به تحقیق و اصلاح و حتی جامع تر شدن دارا هستند را هم معلوم می نماید که می‌توانید به امداد آن به راحتی تارنما را به مرحله ای برسانید که از نگاه موتورهای کاوش قابل قبول‌خیس میباشد.

Screaming Frog
ابزار Screaming Frog قابل انعطاف افزاری میباشد که به crawl کردن صفحه های تارنما برای موتورهای کاوش یاری می نماید. این اپلیکیشن قابلیت و امکان این را داراست که آحاد تصاویر، صفحه های، css ها و اسکریپت ها را برای موتورهای کاوش crawl نماید و در مقر داده آن‌ها تصویب نماید. همگی این کار ها به وسیله برنامه Screaming Frog به صورتی اعمال می گردد که برای بهینه سازی و سئو وب سایت بسیار تاثیر مثبت بگذارد.
یکی‌از دیگر از دلایل محبوبیت اپ Screaming Frog استعمال ی ریلکس از آن میباشد که سبب گردیده سئوکاران و مدیران وب سایت ها برای تصویب تارنما در موتورهای کاوش و محاسبه وبسایت از آن به کار گیری نمایند.
استعمال از این اپ بسیار معمولی میباشد و به‌شکل تب به تب همه تگ ها و برچسب ها و حتی کلید کلمه و واژه های بکار برده گردیده در هریک از صفحه ها سایت را به شما اکران میدهد. Screaming Frog به خیر و خوبی برای ارزیابی ظریف سایت به شما بسیار یاری خواهد کرد.

Open Site Explorer
این ابزار معمولاً غیر مجانی بوده و برای به کار گیری از آن بایستی پولی را پرداخت می کردیم. تارنما MOZ ابزاری به اسم Open Site Explorer را به طور بدون‌پول برای یوزرها خویش قرار داده که تجهیزات نیکی داراست اما با پرداخت هزینه می اقتدار امکان هایی بیشتری از این ابزار را در دست داشت.
Open Site Explorer یک محاسبه‎گر پیوند فوق العاده میباشد که پیوند‎های ورودی، اعتبار، معیارهای لینک و پیوند‎های باطن برگه، صفحه ها رفیعتر، پیوند به دامنه‎ها و Landing page های بلندتر به اینترنت‎تارنما شمارا آیتم تجزیه چک قرار می‎دهد.
با این ابزار می شود به راحتی Domain authority و Page Authority یعنی اعتبار دامنه و اعتبار صفحه ها را به دست آورد. ارتقا دوراندیشی از این دو امتیاز میتواند به ما یاری دهد که بدانیم از چه وب سایت هایی می اقتدار پیوند گرفت و چه تارنما هایی حقیقتاً اعتبار مناسبی دارا‌هستند. در سود با فهمیدن ترازو اعتبار وب سایت خویش میتوانیم به بهبود حالت وبسایت یاری کرده و برای این شغل استراتژی بهتری تولید کنیم.

SimilarWeb
وقتی که شم میکنید:
منفعت تجارت اینترنتی تان بیشتر از 50% کاسته شده میباشد.
ترافیک وب سایت معدود شد‌ه‌است.
نرخ پریدن ارتقا یافته میباشد.
در اینگونه قوانینی چه کاری می بایست جاری ساختن دهید؟ دیگر شرکتهای برنده چه راهکاری دارا‌هستند که با اینگونه قوانینی روبرو نمی‌شوند؟ استراتژی صحیح برای مواجه با اینگونه قوانینی چیست؟
پاسخ معمولی میباشد! استعمال از SimilarWeb
با به کار گیری از SimilarWeb می‌توانید:

• سیستم خویش را تجزیه و ارزیابی فرمایید
• تارنما خویش را نسبت به دیگر تارنما ها بررسی فرمائید
• بر مجموع قسمت های وبسایت مثلا ترازو ورودی و دیدگاه‌ی ورودی به وب سایت رسیدگی فرمایید
• با گزینش تاریخ تنها فرصت مشخص و معلوم گردیده و دلخواهتان را در یک مقطع تحقیق نمایید
• انتخاب جایگاه تارنما در مرزو بوم و اینکه چه قدر رویه باقی مانده تا به وب سایت رقبا برسید
• و…

سئو SiteCheckup
بهینه سازی SiteCheckup یک کدام از دیگر از ابزارهای بدون پول seo میباشد که حتی اشخاص مبتدی و تازه کار هم به راحتی میتوانند از آن استعمال نمایند و اشتباهات وبسایت خویش را پیدا نمایند. از جزئی ترین ایرادها تا دیگر خطاهای احتمالی کلیه درین ابزار قابل تشخیص میباشد.
این ابزار قابلیت و امکان داده های عددی به چنگ آوردن از وبسایت در بخش های گوناگون مثل: امنیت، سرعت، عمل در شبکه های مردمی، شیوه اکران وبسایت در برگه اکران گوشی و … را دارااست.
خلال این از سایر مزایای این ابزار تنظیم گزارش از آمارهای گرفته گردیده است و اینکه می قدرت در نصیب Fixed Now خطاهای پیدا گردیده را رفع کرد. به امداد همین ابزار بی آلایش می شود به رقابت با دیگر حصول و امور در ناحیهی کاری خویش پرداخت و وب سایت آنان‌را هم محاسبه کرد تا به تکنیک آنان هم دست یافت.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی