مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یادتان باشد که بهینه سازی تنها تایپ کردن کلمه ها کلیدی و یا این که بهینه سازی کردن محتوا وجود ندارد. هنگامی کاربری سئو در مشهد از وبسایت شما بازدید می نماید، دو سناریوی گوناگون قابلیت و امکان داراست پیش آید:

درباره ی نخستین، به قرائت محتوای شما ادامه می‌دهد.

درباره‌ی دوم، فورا از تارنما شما بیرون میگردد.

آیتم دوم قضیه خیلی مهمی میباشد که می‌تواند اثر منفی بر روی درجه تارنما شما داشته باشد. بهتر پس در شرایطی‌که می خواهید جایگاه بهتری داشته باشید، بایستی از اینکه بازدیدکنندگان وقت بیشتری را در تارنما شما میگذرونند یقین پیدا نمائید.

اینجا موردنیاز می باشد  که ۴ تا نوشته‌ی علمی اصلی به شما معرفی کنیم که در تایپ کردن محتوا خیلی می تواند به شما امداد کند:

کلمه و واژه کلیدی lsi

یادگرفتن seo محتوا

استراتژی عبارات کلیدی

بازرسی عبارات کلیدی

یک نحوه بی آلایش چهت نیل به‌این مقصود این میباشد که محتواهایی بنویسید که قانع کننده خیس باشند. میتوانید با به کار گیری از یک ترفند کهن، بازدیدکنندگان را به تارنما خویش قلاب فرمائید. Bucket Brigade یک تکنیک نوشته ویکی از راهکارهای بهینه سازی میباشد که می‌تواند مخاطبان وب سایت شما‌را به ماندن در صفحه ها ترغیب نماید.

هنگامی در درحال حاضر ساخت‌و‌ساز محتوای متنی می باشید، می بایست جریان نوشته شما تماما جاری و خوانا باشد. در یک شرایط ایده آل، هر گزاره بایستی به پاراگراف آتی منجر گردد و به همین ترتیب هر جمله بایستی مخاطبان را به جمله آینده متصل نماید. Bucket Brigade یک تکنیک معمولی و یک شیوه بهتر میباشد که مثل یک اتصال فی مابین دو گزاره یا این که دو تا پاراگراف شغل می نماید. در واقع این تکنیک یک طرز هوشمند، برای جلب دقت خواننده‌گان وبسایت شما بوده که بتوانید در مسیرهای مختلفی که مدنظرتان می‌باشد، آنان را ارشاد نمائید.

اکنون چطور میگردد از این تکنیک به کار گرفت؟ اینجا تعدادی عبارت را به شما معرفی می‌کنیم که معمولا تحت عنوان Bucket Brigades به کار گیری میگردند:

دلیلش  اینه:
می دونین شایسته ترین نصیب قضیه چیه؟
و این کلیه داستان وجود ندارد.
جملا‌ت کوتاهی که با : تموم میشوند، نحوه بسیار خیر و خوبی برای شناسایی bucket brigade ها می باشند. رعایت این موردها سبب ساز می گردد متن شما به راحتی خوانده گردیده و مخاطبان وقت بیشتری برای بازرسی آن بزارند. اما این طرز به خودی خویش یک کدام از تکنیک ها و راهکارهای seo وجود ندارد ولی به طور غیر بدون واسطه به بهبود سکو جستجوی شما امداد می نماید.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی