مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


می دانیم که محتوای اسکن و تکراری در موتور کاوش جایگاهی نداشته و به کارگیری از این نوع محتواهای بی چگونگی سئو در مشهد تاثیری منفی بر سئوی وب سایت خواهند داشت.

از طرفی گاها مشاهده می کنیم که محتوای تکراری و نسخه برداری گردیده نیز ضمن محتوای مهم و اورجینال، در صفحه ها کاوش اکران داده می‌شوند.

ولی تعجب آور ترین شرایط وقتی میباشد که محتوای اسکن فراتر از محتوای اورجینال اکران داده گردد و جایگاه بالاتری در حاصل کاوش داشته باشد!

چه گونه ممکن میباشد گوگل یک محتوای نسخه برداری و معدود قیمت را به محتوای اساسی ترجیح دهد؟
چه چیزی منجر فراتر شدن مرتبه محتوای دزدیده گردیده از محتوای دیده نشده مهم شد‌ه‌است؟
انواع عمل ما کجاست؟

 

plagiarized یا این که سرقت ادبی
سرقت ادبی به سرقت کردن اثر ها نوشتاری و محتوایی بقیه افراد، فارغ از استحصال اذن و رضایت آن‌ها و نشر آن در رسانه های فردی یا این که همگانی دیگر فارغ از بیان منبع مهم یا این که صاحب و مالک تاثیر گفته میگردد.

تحت عنوان سازنده محتوا و مولف درصورتی که بعداز صرف فرصت و زحمت زیاد برای نوشتن یا این که ساخت‌و‌ساز یک محتوای دیده نشده و ارزشمند، محتوای خویش را در جایگاهی زیر خیس از سایتی مشاهده کنید که محتوای شما‌را به راحتی نسخه برداری کرده و در پهنا یک سری دقیقه در وبسایت خویش قرار داده میباشد، چه حسی پیدا می کنید؟

مطلقا حس می کنید که از شما سوء مستعمل و فرصت خویش را هدر داده اید و به طبع از این تصمیم گیری گوگل عصبانی خواهید شد!

در ایالات متحده رسمی به اسم DMCA یا این که ضابطه حق چاپ هزاره دیجیتال وجود دارااست که با به کارگیری از آن میتوان از کسانی که حق انتشار مطالب را رعایت نکرده اند گلایه رسمی کرد.

ولی شما مدام می توانید با ارسال درخواست از روش این لینک و پیوند، سوء به کارگیری از محتوای وابسته به خویش را به گوگل اگاهی دهید.

خب… بیایید با هم تحقیق کنیم که چه چیزی منجر این رخداد شد‌ه‌است و چطور می توانیم از این مسئله پرهیز کنیم.

 

التفات چگونگی محتوا در جایگاه گوگل
در حالتی‌که مقاله ها گذشته ما‌را خوانده باشید می‌دانید که چگونگی و quality یکی پارامترهای کلیدی در بهینه سازی و درجه بندی صفحه های اینترنت می‌باشد.

چگونگی صفحه ها اینترنت و محتوای باطن آن‌ها با کارداران مختلفی معقول می‌شود که از مهم ترین آن ها میتوان به غرض ورقه، لغت ها کلیدی ، کتابت محتوا ، رابطه در میان قسمت های متفاوت، قابل استناد بودن مطالب، و موردها بسیار دیگر اسم موفقیت.

در‌صورتی‌که محتوای ما از چگونگی نیکی منتفع نباشد خیر صرفا در حاصل جستجوی گوگل و سرچ ارگانیک، بلکه در تبلیغات گوگل (google ads) نیز نخواهیم توانست رده نیکی بدست آوریم.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی