مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


برای داشتن محتوای عالی بایستی تعدادی نکات را به خیال بسپارید که درین نصیب به گذر زمان آن ها می پردازیم.

محتوای منحصر به فرد ایجاد نمایید خیر محتوای تکراری
یه خرده تصور کنید متوجه می‌شوید که هیچ دلیلی نیست که گوگل با تکثیر محتوای تکراری  در فضای اینترنت مشکلی سئو در مشهد نداشته باشد و به مکان اکران مطالب دارای اعتبار و نو، محتوای اسکن گردیده را در نتیجه ها بالای SERP اکران دهد. مطلقا محتوای وب سایت خویش را ساخت‌و‌ساز فرمائید و هیچ وقت از تارنما های دیگر نسخه برداری نکنید شما می‌توانید با مراجعه به سایت CopyScape از نسخه برداری بودن محتوای خویش با خبر گردید.

وجود محتوای تکراری یا این که به عبارتی Duplicate content در مقاله‌ها شما نیز چه معدود چه زیاد، به وسیله موتورهای کاوش تشخیص داده میشوند و راه و روش طاقت فرسا وصال به نتیجه ها بالای SERP را ناهموارتر می نمایند و جریمه تارنما برای محتوای تکراری نیز هنگفت میباشد.


بهبود رده تارنما با محتوای آپ دیت و یونیک

تیتربندی و به کارگیری درست از  تگ H1 , H2 ,H3 ,H4, H5 ,H6جهت اثر محتوا در بهینه سازی

عنوان شما اولی نصیب اثر محتوا میباشد که در حاصل کاوش به دیده استفاده کننده می‌خورد، هر چه عنوان دیدنی خیس و موثر خیس باشد شانس بالا بردن نرخ کلیک  CTR نیز فراتر می رود.

اصول استعمال از تگ H برای  اثر محتوا در بهینه سازی باصرفه

ساختار مقاله خویش را با به کارگیری از تیترها بسازید
از کلمه ها کلیدی در تیترها به کار گیری فرمائید. ( زیاده روی درین کار سود عکس می‌دهد )
صرفا از یک H1 استعمال نمایید.
واژه کلیدی خویش را بیشتر از دو توشه در H1 تکرار نکنید.تیترهای جالب بنویسید.
عنوان نوشته‌علمی شما در شایسته ترین موقعیت 40 کاراکتر فارغ از به حساب آوردن مسافت ها میباشد.
کارایی نمائید نشانی URL مقاله شما با محتوای شما مرتبط باشد.
از H1 گرفته تا H6 را در مکان مطلوب خویش به کار گیری فرمایید.
شایسته ترین پوسته H1 : واژه و کلمه کلیدی اساسی ، واژه کلیدی فرعی
خلال ویرگول “،” کاراکترهای “/ و – و | و + و .”  نیز برای گوگل قابل ادراک می‌باشند از کاراکترهایی که کمتر رایج میباشند مانند #، %، &، * و … در عنوان به کارگیری نکنید.
meta description  محتوای خویش را جالب بنویسید
توضیحات متا یا این که به عبارتی meta description در موضوع سکو‌بندی ممکن میباشد به اندازه تیتر نباشد ولی گشوده هم یک کدام از نکات کلیدی بهینه سازی درتاثیر محتوا به شمار می‌‌رود این شغل ممکن میباشد سبب ساز بالا رفتن نرخ کلیک گردد. یک اثر مجتوا در بهینه سازی قادر است همین meta description  باشد که ضمن ثابت برگه شما برای  موتورهای کاوش ،حیث استفاده کننده را نیز بتواند جلب نماید تا در حاصل کاوش روی پیوند شما کلیک نماید.

 حداکثر 160 کاراکتر در meta description بنویسید
برای اثر محتوا در seo توضیحاتی خلاصه از تک تک مقاله را بصورت دیدنی بنویسید. به کار بستن از کلماتی زیرا “بی نقص” ، “قدم به قدم” ، “جامع” ،
“شایسته ترین” و … به جذب کاربر امداد می نماید.
برای اثر محتوا درسئو واژه کلیدی خویش را مسلما در اوایل meta description خویش به کارگیری نمائید.
بیشتر از 3 توشه از واژه کلیدی در توضیحات متا استعمال نکنید.
توضیحات خویش را به طور یک پاراگراف با معنا در meta description بنویسید و از تکرار بی انگیزه عبارات کلیدی محتوای خویش اجتناب فرمائید.
اینفوگرافی
اثر محتوا در بهینه سازی تنها به متن وقتگیر بر نمی گردد، اینفوگرافی یک نمونه بدیهی از به کارگیری متن و تصویر به طور هم‌زمان میباشد. مقدار پاره ای متن در اینفوگرافی طبیعی میباشد. به ویژه زمانی از گزاره‌های خرد به کارگیری میکنید البته در‌حالتی که قرار باشد وسعت متعددی متن به فعالیت ببرید، شاید ابدا نباید از اینفوگرافی استعمال فرمایید.

در صورتیکه میبینید راه‌حل‌ای جز استعمال از متن زیاد در اینفوگرافیک وجود ندارد، خوب میباشد آن را با صفحه های HTML جایگزین نمائید و در آن صفحه های از متن و تصاویر مطلوب به طور همزمان به کارگیری نمائید. یک محتوای بلند عالی میباشد و قادر است برای حصول درجه و ترافیک با صرفه‌سازی گردد، کاری که با یک تصویر اینفوگرافیک نمیشود اجرا اعطا کرد.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی