مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یکی مهم‌ترین فاکتورها در seo و seo وب سایت ایجاد محتوای هدفمند و کیفیت عالی میباشد. اما بایستی بگم که سئو در مشهد مهمترین فاکتور از دربین مجموع فاکتورهای seo ساخت و ساز محتوای هدفمند میباشد. مراد از محتوای هدفمند محتوای میباشد که مبتنی بر نیاز یوزرها و مخاطبانتان مندرج باشد.

در هر حوزه ای که کار می کنید بایستی نیاز یوزرها و مخاطبان تان را بدون نقص شناسایی نمایید و برای رفع نیازشان محتوای جامعه و هدفمندی ساخت‌و‌ساز فرمایید.

خیلی از اشخاص فکر‌می‌کنند که دعوا ساخت و ساز محتوا خیلی سوژه بغرنج و دشواری میباشد. در صورتیکه که به هیچ عنوان اینطور وجود ندارد! مراد از ساخت و ساز محتوا ابداً اخلاق و رفتار محتوا وجود ندارد! شما می‌توانید با گردآوری داده ها کیفیت خوب‌ترین محتواها را برای سایتتان ایجاد فرمایید.

 

در سوژه ایجاد محتوا پیش از اینکه برای سایتتان استارت به ایجاد محتوا فرمایید بایستی بی نقص پژوهش فرمائید و مشاهده کنید که درحوزه شما مخاطبان و یوزرها تان چه لغات و عبارت کلیدی را در گوگل کاوش می نمایند. یعنی در گام اولیه پیش از ساخت‌و‌ساز محتوا شما برای محتوای که می خواهید ساخت فرمایید بایستی یک کلمه و واژه کلیدی در حیث بگیرید. دقیقا مثل همین محتوا که کلمه و واژه‌ی کلیدی این نوشته‌ی علمی ای که در حالا قرائت آن می باشید واژه کلیدی ” چه‌طور وب سایت را بهینه سازی کنیم ” میباشد.

پس از اینکه شایسته ترین کلمه و واژه کلیدی را برای محتوایی که می خواهید ایجاد فرمایید تعیین کردید وهله به پژوهش تارنما رقبا میرسد.

 

عالی میباشد کلمه و واژه کلیدی که تعیین کردید را در گوگل کاوش نمائید تارنما‌های رقیبانتان را بی نقص رسیدگی نمایید. برای اینکه بتوانید در لغات کلیدی مدنظرتان به حاصل نخستین گوگل برسید می بایست محتوایی که ساخت و ساز میکنید کاملتر از محتوا رقیبانتان باشد. برای همین میباشد که پیشنهاد میکنم قطعاً محتوای بدون پول و بدون نقص پژوهش نمائید و مشاهده کنید که از تعدادی کلمه و واژه تشکیل‌شده میباشد و در امر چه موضوعاتی سخن کردند.

همت فرمایید محتوای تان جامع تر از محتوای رقیبانتان باشد. برای مثال در شرایطی‌که به صورت معدل رقیبانتان 2000 کلمه و واژه محتوا نوشته بودند شما درباره‌ی آن مورد 3000 واژه بنویسید یعنی 1000 واژه بیشتر از رقیبانتان.

 

همت نمایید در نوشته‌ی‌علمی تان مجموع موضوعاتی که نوشته‌ی علمی رقیبانتان در ارتباط آن حرف کردند را در نوشته‌علمی تان به فعالیت ببرید. این شغل خیر صرفا سبب می گردد محتوای شما زمانبر خیس از محتوای رقیبانتان باشد بلکه سبب میشود شما تحت عنوان یک مرجع از لحاظ گوگل شناخته گردید. و ریلکس خیس به حاصل نخستین گوگل برسید.

باطن محتوای تان به طبعً از عبارات کلیدی هم خانواده با عبارات کلیدی اساسی آن به کار گیری نمایید. این فعالیت منجر می گردد که شما خیر صرفا در واژه و کلمه کلیدی گزینش کردید سکو بگیرید بلکه سبب میشود در کلمه ها کلیدی هم خانواده با عبارات کلیدی مهم وبسایت تان رتیه بگیرید و سبب ساز می گردد که ورودی سایتتان ارتقاء پیدا نماید.

 

عملکرد نمائید در نوشته‌ی علمی تان از تصاویر هم مربوط به مسئله که میخواهید راجع به آن بنویسید به کار گیری نمایید. به کار گیری زیاد از تصاویر منجر می‌شود که یوزرها بیشتر در سایتتان بمانند و همین قضیه سبب کاهش نرخ پریدن میشود. هرچه یوزرها بیشتر درون وب سایت تان بمانند سبب میگردد که زودتر به نتیجه ها نخستین گوگل و سکو های اولیه گوگل برسید.

کوشش نمائید در نوشته‌ی‌علمی ای که می نویسید بعداز جمله اولیه از یک کلیپ به کارگیری نمائید. به هیچ وجهً نیاز به هاست های اشتراک کلیپ وجود ندارد زیرا می‌توانید ویدئو تان را در آپارات آپلود فرمایید و کدی که به شما می‌دهد را در سایتتان قرار دهید این منجر میگردد که کلیپ در وب سایت شما به اکران علامت داده خواهد شد.

 

پس کوشش نمائید بی نقص ترین و جامع ترین محتوا را ایجاد فرمائید. قطعاً پیش از ایجاد محتوا محتوای رقیبانتان را بی نقص تحقیق نمایید و همت نمائید که یک محتوای بدون نقص‌خیس و جامع‌خیس از رقیبانتان باطن سایتتان منتشر نمائید.
 

  • ۰۱/۰۱/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی