مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


الگوریتم Hummingbird از به عبارتی اولِ ولادت، یکی الگوریتم های مهم برای seo سرچ های یوزرها بود. مقصود از ساخت سئو در مشهد آن به وسیله گوگل، این بود که بر روی لغت ها سرچ گردیده یوزرها تمرکز نماید و بعد از محاسبه این کلمات در کوتاه ترین مجال ممکن، استفاده کننده را به نزدیکترین جواب سؤالش برساند.

هم‌زمان با پباده سازی الگوریتم مرغ مگس خوار، بخش اعظمی از صاحبان تارنما ها و ایجاد کنندگان محتوا نگران این مسئله بودند که به جایگاه وب سایت و همچنین ترافیک تارنما‌شان زخم رسد. تا اینکه گوگل اظهار کرد وظیفه این الگوریتم، آشنایی نیاز حقیقی وواقعی یوزرها میباشد. پس با کوشش برای یافت کردن لغت ها متبوع یوزرها و ساخت و ساز محتوا بر طبق این مؤلفه، می‎توانید اعتنا یوزرها زودتر از رقبا، جلب فرمایید. در مقابل، گوگل نیز با بهبود seo وبسایت تان، مرتبه وب سایت تان را ارتقا می‎‌دهد.

 

قصه اسم گذاری این الگوریتم چیست؟
یکی‌از خصوصیت های گوگل و کارمندانش، ابتکار آنان در گزینش اسامی میباشد. الگوریتم هایی که به گلشن وحش گوگل پر اسم و رسم گردیده و ماندگاری بیشتری در ذهن تولید می‌نمایند، هر یک شان به یک ادله خاص نامگذاری گردیده اند. در‌این فی مابین، قصه نامگذاری مرغ مگس خوار به گفته امیت سینگال (Amit Singhal) به‌این شکل میباشد که وی می گوید:

زمانی که گروه ما در گوگل پیرو نامی برای این الگوریتم بود بدین سود رسیدیم که‌این الگوریتم مانند ۲ الگوریتم پاندا و و پنگوئن، هدفش جریمه کردن سایت های خطاکار وجود ندارد. بلکه قصد دارااست تا با سرعت بالا، نتیجه ها متبوع مخاطب را اکران دهد. دقیقا دو خصوصیت اعتنا و سرعت را بعداز پژوهش ها فراوان، در مرغ مگس خوار پیدا کردیم و این چنین، نامی هدفمند و ولی جالب برای این الگوریتم تعیین کردیم.

 

الگوریتم Hummingbird چه‌طور فعالیت می‌نماید؟
مرغ مگس خوار گوگل، جستجوی استفاده کننده را ادراک می‎‌نماید. به این ترتیب گوگل، تارنما شمارا خیر مطابق لغت ها یا این که کلمات کلیدی پرتکرار، بلکه مبنی بر مضمون‌ و معنی لغات، بررسی کرده و آن‌گاه اکران میدهد. پاره ای مشقت بار شد! اذن بدهید تا با یک نمونه مراد از طریق عمل مرغ مگس خوار را توضیح دهیم.

 

توصیه ویژه: عصر جامع یادگرفتن seo و سئو وبسایت
 

فرض میکنیم که شما یک تارنما یادگرفتن شنا دارید و برای اینکه در نتیجه ها جستجوی یوزرها، وبسایت‌تان در مرتبه‌های بالا قرار بگیرد، عبارت “یادگرفتن شنا” را در آحاد مطالب و صفحه های تارنما بکار میبیرید. مرغ مگس خوار دقیقا با همین طرز ساخت‌و‌ساز محتوا مخالف میباشد. چون، گوگل دیگر مانند سالهای گذشته، صرفا یک موتور کاوش وجود ندارد و تبدیل به یک موتور پاسخگو گردیده‌است که کاربرانش از وی سؤال هایی تماما متنوع و برخی بی معنی میپرسند. ( به عنوان مثال اون آهنگه توش میگفت پروانه اینجانب باش، جنس کدوم خواننده میباشد؟!)
 

  • ۰۱/۰۱/۱۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی