مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بعداز اینکه تعریف‌و‌تمجید تفکیک گردیده هر یک را فرا گرفتیم در‌این مرحله می‌خواهیم تحقیق کنیم که ابدا بهینه سازی زبده سئو در مشهد کاربری چه ارتباطی داراست و چرا این دو علم برای راحتی و آسودگی مخاطب در کنار هم قرار میگیرد. در‌حالتی که در معنا seo، دیجیتال مارکتینگ، پباده سازی رابط کاربری و پباده سازی تجربیات کاربری ظریف شویم متوجه خوا‌هیم شد که همه در غایت یک مقصود را دنبال می نمایند که آن مقصود هم چیزی جز پند مخاطب و برطرف کردن نیاز مخاطب وجود ندارد. این نشانه می دهد که seo زبده کاربری ارتباط مستقیمی داراست.

سرعت تارنما
سرعت وب سایت یکی موردها اساسی و حائز اهمیتی میباشد که موتور جست و جو گوگل بسیار به آن حساس میباشد و وبسایت هایی که سرعت بارگزاری آنان بسیار زمانبر میباشد معمولا در نتیجه ها رفیعتر گوگل قرار نمیگیرند. شما می بایست در اولِ دستور برای افرایش سرعت وبسایت کارایی نمائید چون چنانچه همه محاسبه لیست seo را به خیر و خوبی جاری ساختن دهید اما وب سایت در برهه زمانی مجال متعددی بارگذاری گردد شغل عمل شما بی بهره خواهد بود. هم اکنون چی فعالیت کنیم که سرعت سایتتمان را ارتقاء دهیم؟

از پلاگین های کاربردی به کار گیری نمائید و پلاگین های متعددی را در وب سایت خویش نصب نکنید. ارتقاء تعدد پلاگین ها منجر هنگفت شدن وبسایت میگردد و هرچه وب سایت هنگفت باشد منجر نماید شدن آن می گردد. می‌توانید برای دوری ازکند شدن از پلاگین های کاربردی مانند Wp Rocket استعمال کنید و در وب سایت خویش نصب فرمایید. در‌این پلاگین کد های CSS  و JS شما که فضای متعددی را اشغال می نماید و منجر کندی میگردد را حجمش را معدود کرده و به ارتقا سرعت وبسایت یاری می نماید.

همینطور CDN های یکی‌از مواقعی می باشند که به ارتقا سرعت تارنما شما امداد می نمایند. میتوانید مثال های فرنگی و داخلی CDN ها را برای تارنما خویش نصب فرمائید و به ارتقا سرعت وب سایت خویش یاری نمائید. اعتنا داشته باشید گوگل یکی‌از اشخاصی میباشد که به وب سایت شما راز می‌زند و در شکل نماید بودن وبسایت شما امتیاز منفی را اخذ میکنید.

سرعت تارنما از حیث تجربیات کاربری نیز عنایت بالایی دارااست. چون تجربیات کاربری دنبال این بود که نیاز را شناسایی نماید و به دنبال نیاز را برطرف کنند. اینکه مخاطب به محض اینکه وارد وبسایت گردد و وبسایت بار گذاری خواهد شد به‌سرعت وب سایت بر می گردد و طراحین رابط کاربری بایستی اهتمام ورزند تا همواره وب سایت در موقعیت شایسته ترین سرعت لود باشد. پس یکی‌از مواقعی که هم در بهینه سازی هم در تجارب کاربری از مداقه بالایی برخورددار میباشد سرعت وبسایت است که می بایست به آن اعتنا گردد.

ریسپانسیو بودن وبسایت
طراحین تجارب استفاده کننده به‌این می‌پندارند که در حالتی‌که استفاده کننده با تلفن همراه گوشی وارد وب سایت خواهد شد آیا میتواند وبسایت را به نیکی مشاهده نماید؟ آیا آیکون ها، محتوا ها ، المان ها و…. به خیر و خوبی برای استفاده کننده نشان داده می شود؟ آیا استفاده کننده می تواند با استعمال از تلفن همراه تلفن همراه نیاز خویش را برطرف کند؟ جواب به همگی این سوال ها در دانشی به اسم ریسپانسیو بودن یا این که به عبارتی برخورد گرایی میباشد. از نظر علم سئویی هم  می دانیم که امروزه بیش تر از 80 درصد سرچ های موتور های جست و جو با تلفن همراه گوشی ایفا میگردد و تارنما شما می بایست درون تلفن های یار عکس العمل گرا یا این که ریسپانسیو باشد. درصورتی که وبسایت شما برخورد گرا نباشد مخاطبین متعددی را از دست می دهید و نمی توانید جزو SERP گوگل قرار بگیرید. همان معمولی خیس تارنما شما در تلفن های یاروهمدم نمای خیر و خوبی نداشته باشد(محتوا ها نا خوانا باشد، تصاویر خیلی خرد و یا این که والا باشند، دکمه های منو و تماس با ما در تارنما به راحتی پیدا نشود و…..) سبب می‌شود استفاده کننده از وبسایت شما بیرون گردد و به راحتی شما این ترافیک و این مشتری بالقوه را از دست می دهید. طبق داده های عددی روزمره ممکن میباشد تعداد متعددی از این اشخاص وارد وبسایت شما شوند و به همین برهان مشابهه از آن بیرون شوند، موضوعی که شما شاید حتی به آن درنگ نکنید چون شما صرفا وب سایت خویش را از روش دسکتاپ نظاره گر بودید. پس اصل برخورد گرایی مهم‌ترین نکته ای میباشد که به آن بایستی دقت داشته باشید و مطلقا این مسئله را رعایت نمائید. همینطور پیشنهاد می شود به طبع نوشته‌ی علمی ریسپانسیو چیست؟ را بازرسی فرمائید. در اولِ نقشه رویه به طبع سوژه ریسپانسیوی را از طراح وب سایت خویش بخواهید و روی این زمینه تاکید ویژه ای داشته باشید.
 

  • ۰۱/۰۱/۱۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی