مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در مرحله بعد از آن با به کار گیری از ابزاری که وبسایت moz در چنگ ما قرار می‌دهد آتوریتی دامین و پیج تارنما رقبا را بایستی سئو در مشهد تحلیل کنیم. اصلی میباشد که اقتدار وب سایت آن‌ها در چه حدی میباشد.

با پژوهش بک لینک و پیوند ها و محتوای صفحه های تارنما شان می‌توانید متوجه آن گردید که چنانچه آتوریتی دامین یا این که پیج تارنما رقباتون بالا میباشد چه علتی داشته میباشد. همینطور به طریق لینک و پیوند دادن های داخلی و فرنگی تارنما توجه و دقت ویژه ای نمایید.

برای رسیدگی بک لینک و پیوند های رقبا از ابزارهایی مثل وبسایت moz و majestic به کارگیری فرمائید. هر بک لینکی که اسپم اسکور پایینی داشت و آتوریتی دامین بالایی داشت و فالو هم بود مسلما به دردتان می‌خورد. در لیست بک پیوند های خویش ذخیره اش نمایید تا رمز مجال در به عبارتی صفحه های برای تارنما متبوع خویش بک لینک و پیوند بسازید.

با به کار گیری از ابزارهایی مثل similarweb تعداد ورودی های تارنما رقبایتان را تحقیق فرمایید. مشاهده کنید ترافیک ورودی وبسایت شان بیشتر از گوگل میباشد یا این که بازدید بی واسطه یا این که بازدید واسطه ای؟ اساسی میباشد که بدانید ترافیک وب سایت رقباتون بیشتر از کجا پناه می‌شود. برای مثال چنانچه بیشتر ترافیک آنان از گوگل باشد مشخص و معلوم می گردد روی کلمه ها و عباراتی که شغل کرده اند مطلقا برایشان قیمت داشته میباشد.

با پژوهش رقبا به راحتی میتوانید به آنچه رقبایتان را در seo توانمند نموده است پی ببرید. همینطور با پژوهش رقبا می‌توانید نقاط ضعف آن‌ها‌را هم پیدا فرمائید و از این روش در جهت بهبود seo وب سایت خویش آن نقاط ضعف را در خویش تقویت نمائید.

از جمله در شرایطی‌که قصد دارید نوشته ی علمی ای در موضوعی بنویسید خوب میباشد آغاز به مقالاتی که رقبایتان در آن مورد نوشته اند نگاهی بیاندازید و آن‌ها را رسیدگی فرمائید. بعد با دقت به ضعف هایی که در آنها می‌بینید محتوای خویش را تقویت نمائید و محتوای بی نقص تری ارائه دهید تا بتواند در نتیجه ها جست و جو سکو بهتری بگیرد.
 

  • ۰۱/۰۱/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۱)

  • وبسایت نقشین
  • سلام. مطلب مفیدی بود. موفق باشید

    https://nagshin.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی