مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


کشف کردن جواب بعضا از سوال‌ها به اندازه پرسیدنشان معمولی وجود ندارد. به همین ادله در‌این قسمت سئو در مشهد به یک سری سوال در زمینه‌ی اطلاع رسانی‌ها جواب میدهیم.

آیا اطلاع رسانی ما می تواند تکراری باشد؟
برای جواب دادن به‌این گزینه، بایستی وضعیت شما‌را هم در حیث گرفت. برای مثال گهگاه ممکن میباشد در یک کمپین تبلیغاتی باشید که میخواهد در یک مقطع محصور، با اهدافی مانند آگهی یا این که حتی دریافت کردن بک لینک و پیوند، یک رپورتاژ خاص را منتشر نماید. 

در‌این‌حالت‌ و در‌این حالت استثنایی میتوانید یک رپورتاژ تکراری را در تعدادی وب سایت منتشر فرمایید. البته زمانی می خواهید در زمان یک ماه، چندین محصور، از جمله ۵ اطلاع رسانی را در اینترنت‌وبسایت‌ها منتشر فرمایید، با اعتنا به فرصت و هزینه‌ای که برای تکثیر رپورتاژها صرف می کنید، خوب میباشد پنج محتوای خاص و غیرتکراری را منتشر فرمایید. این عمل از لحاظ استفاده کننده و گوگل هم برایتان آورده‌های خیر دارااست. 

تعداد لینک و پیوند‌های مجاز در هر رپورتاژ یکسری عدد میباشد؟
اینترنت‌وبسایت‌هایی که رپورتاژ شمارا در خودشان منتشر می‌نمایند محدودیت‌هایی را در موضوع تعداد لینک و پیوند‌های مو جود در هر اطلاع رسانی در حیث می گیرند. براین اساس، شما نمی‌توانید در یک اطلاع رسانی از جمله ۱۰ عدد پیوند به اینترنت‌وب سایت خودتان بدهید. در واقع، این مورد به عایدی شما هم تک تک میشود. زیرا زمانی تعداد لینک و پیوند‌ها محصور باشند، کیفیتشان بالا می‌رود و هدفمند تعیین میگردند. 

بر طبق تجربه‌هایم به شما سفارش میدهم که در یک رپورتاژ، کل تمرکزتان را روی لینک و پیوند دادن به یک کاغذ بگذارید و روی کلیدواژه‌ای شغل نمایید که قرار میباشد در حاصل گوگل با آن بالا بیایید. اما غیر وابسته از این مورد، ممکن میباشد به کاغذ اساسی سایتمان هم پیوند بدهیم. شاید برای بخش اعظمی از یوزرها پرسش باشد که چرا می بایست به ورقه اساسی سایتمان بک پیوند بدهیم؟ عالی، این شغل یک سری استدلال داراست:

کاغذ اساسی وب سایت شما، بیشترین تعداد بک لینک و پیوند‌ها را اخذ می‌نماید.
زمانی به کاغذ مهم لینک و پیوند می‌دهید خیر صرفا به برگه اساسی وبسایت، بلکه به مجموع وبسایت اعتبار داده‌اید.
روی چه متنی در رپورتاژ خویش پیوند بدهیم؟
این یک سوال هوشمندانه میباشد.درواقع این به استراتژی seo شما بر میشود ممکن میباشد شما بخواهید یک کیورد را عینا لینک و پیوند دهید(Exact Match) یا این که عبارت را زمانبر‌خیس نمائید(Phrase Match).هر دو به خودی خویش یک طرز می باشند.

البته اینکه مثلا اینجانب در تک تک ریپورتاژهای این ماه روی دو کلیدواژه خاص تمرکز کنم از حیث اینجانب عمل اشتباهی میباشد.در اولِ شیوه هم بد وجود ندارد مدام یکی‌از انکور تکست‌ها را اسم مارک خویش قرار دهید.

تکلیف پیوند‌های نوفالو در رپورتاژ اطلاع رسانی چه چیزی است؟
وبسایت‌های اکثری میباشند که با لینک و پیوند‌های نوفالو رپورتاژ میگیرند. اینگونه کاری، تاثیر چندانی در seo نمی‌گذارد.(نمیگویم که بی تاثیر میباشد)
 

  • ۰۱/۰۱/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی