مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


GIF یک فرمت تصویری bitmap میباشد که برای هنرهای معمولی و پویانمایی‌ها به کار گیری میشود؛ چون تنها ۲۵۶ رنگ سئو در مشهد را پشتیبانی می‌نماید، برای عکس‌ها یا این که تصاویر فوتوریالیستی بیشتر سفارش نمی شود. بااین‌حالا، اندازه کوچک پرونده و پشتیبانی از پس‌مورد‌های روشن، آن را برای نماد‌های کمپانی و موادسازنده ورقه متفاوت اینترنت‌وبسایت‌ها ایده آل می‌نماید.

PNG یک جایگزین امروزی برای پوسته‌های پرونده GIF و JPEG میباشد. PNG از شفافیت، پشتیبانی می‌نماید دامنه رنگ خوب و قابلیت و امکان اصلاح اتوماتیک گاما. PNG حتی قادر است توضیحی متن کوتاه از محتوای تصویر را برای امداد به موتورهای کاوش در طبقه‌بندی تصاویر شما ذخیره نماید. این فرمت فولدر جدیدترین از هر سه میباشد، به‌این مضمون‌ که از آن به‌راحتی پشتیبانی نمیشود. همینطور، اندازه پرونده‌ها قادر است پاره ای تعالی‌خیس باشد

به حافظه داشته باشیم در نقطه پایان، همگی چیز در خصوص اندازه پرونده، فرصت توشه و کیفیت تصویر میباشد؛ براین اساس، می بایست اعتقادوباور نتیجه ها کنیم که تصاویر ما پیکسل‌ها را هنگام فشرده‌سازی از دست نمی‌دهند.

۳-تصاویر را برای seo نامگذاری نمایید:
اسم‌گذاری تصاویر برای بهینه سازی بسیار اساسی و دارای اهمیت میباشد و قادر است سکو‌بندی در جستجوی تصویر را بهبود ببخشد چون اسم تصویر ممکن میباشد نشان‌ای برای جستجوی خزندگان در باب محتوای تصویر باشد. این زمینه را گوگل گفته میباشد. به دنبال خاطر نشان نمود: «اسم پرونده می تواند سرنخ‌هایی در امر زمینه تصویر به گوگل ارائه دهد.»

به‌تیتر نمونه، my-new-black-kitten.jpg خوب از IMG00023.JPG میباشد.

به چه شکل می بایست تصاویر را برای سئو اسم‌گذاری کرد؟
در تحت بعضا از شایسته ترین نحوه‌ها اشاره گردیده‌است:

۱-ما می بایست تلاش کنیم واژه کلیدی مهم را در تصویر خویش وارد کنیم.

۲-برای اسم‌گذاری تصویر برای seo می بایست از گویش بی آلایش‌ای استعمال کنیم.

۳-بایستی اعتقاد نتایج کنیم که اسم تصویر کوتاه و ظریف میباشد.

۴-ما بایستی تصویر را به روشی اسم‌گذاری کنیم که بتواند به‌راحتی ذکر نماید تصویر چه چیزی است.

۵-یک ضابطه انگشت شستن برای اسم‌گذاری تصاویر برای سئو، تجزیه و ارزیابی اینترنت‌وبسایت خویش را نظارت کنیم تا یوزرها چگونگی جستجوی محصول ها یا این که سرویس ها در اینترنت‌وبسایت ما‌را کاوش نمایند. برای جستجوی کدام الگوی اسم‌گذاری را دنبال کنیم. کوشش کنیم تصاویر را مطابق با آن سرمشق اسم‌گذاری کنیم.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی