مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

صفحه فرود چیست؟


ورقه فرود چه است؟ در چندین سال قبل، برای برگه فرود تعاریف زیادی گفته شده میباشد. تعریفی که مقبول بیشتر سئو در مشهد متخصصان سئواست، می­اقتدار بدین شکل تمجید کرد: کاغذ سایتی که مخاطب برای بازدید و توشه اولیه از سایتتان، آن را مشاهده می‌نماید، گویند. در حالتی‌که بخواهیم به صورت ظریف‌خیس ذکر کنیم، می‌اقتدار اظهار‌کرد کاغذ‌ای را که استفاده کننده از روش موتورهای کاوش وارد وب سایت شما می شوند، برگه فرود گویند. هر برگه فرود برای یک غرض خاصی تماماً رقم خورده میباشد. در واقع ورقه فرود می تواند دربرگیرنده کلیه صفحه ها وب سایت باشد؛ ولی تمامی صفحه های تارنما نمی‌توانند ورقه فرود باشند.

فرض نمائید کاربری واژه کلیدی سئوسایت را برای کاوش در گوگل تایپ نماید. همه پیوند‌های اینترنت‌وب سایت‌هایی را که در ورقه اولیه گوگل اکران داده میشوند، پیوند برگه فرود می‌باشند.

گونه های صفحه ها فرود
بایستی اظهار‌کرد که کاغذ فرود یا این که به عبارتی لندینگ پیج سبب توالی کلیک بعداز ورود مخاطب به شیت ورودی شود. در واقعیت، هنگامی کاغذ‌ای ظریف و مطلوب تحت عنوان فرود برای اکران استفاده کننده گزینش خواهد شد، در شغل شانس همگی چیز را ارتقاء خواهد اعطا کرد؛ بازه مجال ماندن استفاده کننده در وب سایت، اشتراک‌گذاری آن، ارتقا خرید و هر آنچه به آن فکر میکنید. برای اینکه بتوانید این صفحه ها را عالی بشناسید، نخستین از تمامی بایستی بدانید که یک‌سری نوع از آن وجود داراست:

کاغذ مهم
آرزوی هر مدیریت وبسایتی این میباشد که برگه اولیه در نتیجه ها جست‌وجو اکران داده خواهد شد؛ البته بایستی اذعان کرد که شانس تبدیل استفاده کننده به مشتری در اکران ورقه ابتدایی بسیار نادر میباشد. ولی خواسته ما این وجود ندارد که اهمیت این برگه را نادیده بگیرید؛ البته خوب میباشد که شیت مهم را در کلمه ها خیلی خاص مانند لغات مارک تحت عنوان فرود تعیین فرمائید. همینطور خوب میباشد که ساختار کاغذ به صورتی باشد که استفاده کننده بتواند به راحتی به صفحه های دیگر منتقل گردد. در واقعیت او‌را در‌این ورقه نگه ندارید؛ خیلی سریع به کاغذ تولیدها یا این که سرویس ها خویش بکشانید.

ورقه سفارش ویژه
این دومی نوع لندینگ پیج میباشد که بیشترین کاربرد را فی مابین سایر داراست. تصویب داده ها برای فستیوال فروش یکی مثال نمونه‌هایی میباشد که شما بارها در تبلیغات چشم‌اید. در واقعیت ماهیت این ورقه می تواند به طور موقت یا این که دایم باشد. در شرایط موقف و در مقطع مجال محصور، داده ها یوزرها برای مسابقه یا این که تصویب‌نامی وارد می گردد. در موقعیت دایم، اخذ داده ها میتواند به طور مستمر دارااست؛ مانند صفحه ها اخذ کد تخفیف برای خریدهای فراتر از مبلغ خاص.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی