مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بگذارید این زمینه را پر‌نور کنم:
سئو VISIBILITY ،مقدار مرتبطی میباشد که درصد را آرم می‌دهد.
به شما می‌گوید که یک‌سری درصد از کلیلک های مو جود را شما دارید اخذ می‌کنید.
ترافیک ارگانیک یک مقدار مطلق میباشد و نماد دهنده تعداد ظریف بازدید کننده ها(کلیک ها) میباشد. سئو در مشهد یک معنی جذاب این زمینه این میباشد که ترافیک ارگانیک شما ممکن میباشد نوسان داشته باشد البته سئو VISIBILIY تان اثبات میباشد. به عنوان مثال یک هفته شما از یک کلیدواژه 2000 بازدید اخذ میکنید و در هفته دیگر از به عبارتی کلیدواژه 2200 کلیک اخذ میکنید در حالی که در هر دو هفته برای این کلیدواژه درجه 1 میباشید.بنابراین بدست آوردن یا این که حیف کردن ترافیک ارگانیک مدام موجب از دست رفتن یا این که بدست آوردن CTR بیشتر نمی‌شود،چنانچه چه تلف کردن یا این که بدست آوردن درصد چشم شدن بیشتر یا این که کمتر مدام برروی ترافیک ارگانیک تان تاثیر داراست.این شاید سریع ترین نحوه برای شناسائی خطاها بهینه سازی تان،دربرگیرنده مجازات های گوگل،به روزرسانی های الگوریتم ها و حتی خطاها فنی باشد.

شناسائی حیف کردن سئو VISIBILITY :چطور حیف کردن بهینه سازی VISIBILITY تان را بررسی نمائید؟
نشانگر 1 :

کمتر در قیف تان ریخته می‌گردد!
در شرایطی‌که شما خیلی تکنیکی اینترنت سایتتان را فعال‌سازی نمیکنید و مراجعات کمتری به شما می گردد سهل وآسان ترین شیوه برای شما این میباشد که CTR سرازیر ساییتان را تشخیص دهید و تحلیل نمایید. تعداد مراجعاتی که به شما می گردد رابطه حاذق ای با مقدار ترافیکی که میگیرید. در صورتی چه مکان نگرانی وجود دارااست،پایین آمدن خویش بخودی مراجعات به طبع بدین معنا وجود ندارد که بهینه سازی VISIBILITY تان در گیر نقص‌ گردیده باشد.گام‌بعدی این میباشد که بررسی نمایید فعلا چقدر ترافیک طبیعی دارید و معمولا چقدر ترافیک ورودی از گوگل داشته اید که‌این دستور مارا به شماره 2 میرساند.

نشانگر 2 :

تلف کردن ترافیک طبیعی :
شایسته ترین ابزار برای تشخیص حیف کردن بالقوه ترافیک گوگلی، ابزار انالیتیکس میباشد.همانطور که خودتان هم انتظار داشتید.در اصل درصورتی که سایتتان کمتر در لیست نتیجه ها چشم گردد،این زمینه بر شرایط کلی ترافیک طبیعی سایتتان تاثیر خواهد داشت.ارزیابی کلی آن اعداد به شما دیدی کلی از شرایط و جدیت آن می‌دهد.با رفتن به پروفایل GA خودتان استارت فرمایید و نظارت فرمائید که آیا ترافیکتان در مقایسه با معدل هفته ها یا این که ماه های پیشین کمتر گردیده است یا این که نه؟

هم اکنون که میدانید چیزی در سایتتان ایراد دارااست و بر ترافیک کلی سایتتان تاثیر می‌گذارد،بایستی این مورد را در مقطع های وقتی خیلی کوچک چک کرده و با برهه زمانی دیگری مقایسه فرمایید.(که در آن مدت اعداد ترافیکتان نرمال بوده اند)
GA سبب ساز میگردد که اینکار را بدرستی و در زمان ها و تاریخ های صحیح جاری ساختن دهید.

جاهایی از تارنما را که در آن ایراد وجود داراست را شناسائی نمایید.

این شغل را می‌توانید در نصیب BEHAIVIOR و نصیب SITE CONTENT از GA اعمال دهید.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی