مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


AMP: در‌حالتی که در هم اکنون یادگیری بهینه سازی میباشید، به طبع فی مابین اصطلاحات سئو در مشهد باصرفه‌سازی تکنیکال یا این که فنی با AMP مواجه گردیده‌اید. صفحه های عجله دهنده گوشی (AMP) به سیرتکامل‌ای پباده سازی گردیده‌اند که تجربه مشاهده کاربرانی که از روش گوشی وارد وب سایت می‎شوند را بهبود می دهد.
Async: مخفف «asynchronous» و بدین مفهوم میباشد که مرورگر هنگام عده‌‎آوری داده ها ورقه اینترنت شما بدون چاره وجود ندارد درانتظار بماند تا شغل پیشین به اتمام برسد.
Browser یا این که مرورگر: مرورگر اینترنت، مانند Chrome یا این که Firefox، قابل انعطاف افزاری میباشد که به شما قابلیت میدهد تا به داده ها اینترنت دسترسی پیدا نمایید.
Bundling: از سایر اصطلاحات بهینه سازی می‌اقتدار به Bundling اشاره نمود. برای ادغام منابع گوناگون در یک منبع واحد، از این اصطلاح به کار گیری می‎کنیم.
ccTLD: مخفف «country code top level domain» میباشد و به دامنه‌های مربوط به کشورها اشاره داراست. مثلا ru. یک ccTLD شناخته گردیده برای مرز و بوم روسیه یا این که ir. دامنه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران میباشد.
Client-side & server-side rendering: رندر کلاینت ساید و سرور ساید، به محلی که کد اعمال‌ می‌گردد اشاره داراست. کلاینت ساید، به معنای اجرای پوشه در مرورگر میباشد. سرور ساید به معنای این میباشد که پوشه‌ها در سرور انجام‌ میگردند و سرور آنها‌را در وضعیت به طور کامل رندر گردیده به مرورگر‌ می‌فرستد.
Critical rendering path: توالی مراحلی که مرورگر طی‌ می‌نماید تا HTML، CSS و JavaScript را به یک برگه اینترنت قابل مشاهده تبدیل نماید.
CSS : Cascading Style Sheet (CSS) کدی میباشد که امداد می‌نماید تا دقیق‌کاری‌های وب سایت‌تان را اعمال دهید. به عنوان مثال رنگ پس‌مسئله وب سایت یا این که فونت و… از روش CSS پباده سازی می‎خواهد شد.
DNS: یک سرور اسم دامنه (DNS) اذن‌ می دهد تا اسم دامنه‌ها (به عنوان مثال triboon.net) به نشانی‌های IP لینک و پیوند داده شوند. (مثل: 127.0.0.1) DNS در اصل اسم دامنه‌ها را به نشانی IP تبدیل‌ می‌نماید تا مرورگرها بتوانند منابع ورقه را بار گذاری نمایند.
DOM :Document Object Model (DOM) ساختار یک داکیومنت HTML میباشد. این طرز، طرز دسترسی و تغییر‌و تحول آن داکیومنت به وسیله مواقعی مانند JavaScript را مشخص و معلوم می‎نماید.
Domain name registrar: شرکتی میباشد که رزرو اسم دامنه‌های اینترنتی را مدیر‌ می‌نماید.
Faceted navigation: معمولا در وبسایت‌های کسب و کار الکترونیک آیتم استعمال قرار‌ میگیرد و آیتم‌های مختلفی برای تر و تمیز‌سازی و غربال کردن به بازدیدکنندگان ارائه‌ می دهد و به آن ها یاری می‌نماید تا ریلکس‎خیس URL‌های متبوع خویش را از دربین هزاران یا این که حتی میلیون‌ها URL متفاوت پیدا نمایند. به عنوان مثال می توانید در یک تارنما فروش خرقه، کالاها را بر پایه ی بها (از ارزان‌ترین به گران‌ترین) تروتمیز فرمائید.
Fetch and Render tool: ابزاری جانور در سرچ کنسول گوگل که به شما قابلیت‌ می دهد یک برگه اینترنت را از نگاه ‌گوگل ببینید.
File compression یا این که فشرده‌سازی پوشه: روند رمزگذاری داده ها با به کار گیری از بیت‌های کمتر. برای کاهش اندازه پوشه، تکنیک‌های متعدد فشرده‌سازی وجود داراست که میتوانید از آنها به کار گیری فرمایید.

  • ۰۰/۱۲/۰۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی