مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یکی ترفندهای بهینه سازی که بسیار موءثر میباشد و ما هم بسیار از آن سود گرفتیم سئو در مشهد استعمال از سرچ کنسول میباشد، این ترفند seo برای عده ای قابل اجراست که دستکم یکسری ماه از استارت شغل سایتشان قبل و از گوگل بازدید دارا هستند. در شرایطی که شرایطتان بدین شکل میباشد؛

به سراغ سرچ کنسول سایتتان بروید.

لینک و پیوند فرنگی (outbound link) چه چیزی است؟ 6 نکته قابل توجه از External link
روی دکمه open report کلیک فرمایید.

در ورقه آنگاه آیتم های رقم خورده در تصویر (click-impression) را فعال فرمائید. پس از این، برگه را به ذیل اسکرول فرمائید. درین ورقه کلماتی که سایتتان به امداد آن از گوگل ورودی کسب کرده را مشاهده می‌کنید. هم اکنون با کلیک روی آیتم impression که در کنار لغات قرار گرفته، ترتیب اکران لغات را طبق تعداد اکران در گوگل می کنید.

این یعنی گزینش می‌کنید کلماتی از سایتتان در بالای این لیست قرار بگیرند که impression یا این که به عبارتی بازدید بالایی در نتیجه ها گوگل داشته اند. در‌پی هر مورد از کلماتی که ایمپرشن بالا البته نرخ کلیک تحت (CTR) دارا‌هستند را معین فرمائید. اینها کلماتی می‌باشند که در صفحه های اولیه گوگل بوده اند ولی نتوانسته اند کلیک متعددی از یوزرها جذب نمایند.

روی هر کلمه و واژه کلیک فرمایید و ببیند واژه متبوع روی چه کاغذ ای بهینه سازی گردیده. در سایتتان به سراغ این صفحه های رفته و 3 عمل اعمال دهید:

تیتر این صفحه های را دیدنی خیس از قبلی بنویسید. برای تایپ کردن تیتر دیدنی از لغات توان، اعداد و… استعمال نمائید،
پیشگفتار این مقاله ها را به امداد روایت، نمونه و… جالب خیس نمائید،
درصورتی که می توانید، متن صفحه های را به امداد مقاله اثرگذار آپ تو دیت فرمائید.
بنابراین شما در مرحله اولیه سبب ارتقاء سکو این صفحه های گردیده و در پی با تیتر های جالب، نرخ کلیک آنان را بالا میبرید. در صورتی‌که این شغل و ترفند بهینه سازی را روی یکسری برگه از سایتتان اجرا دهید، در مقطع کوتاهی با جهش ناگهانی تعداد بازدید کنندگان وبسایت روبرو می‌شوید.

این هم از کلیپ عملی این فعالیت


10_ از تبلیغات گوگل امداد بگیرید!


چطور قرار میباشد تبلیغات گوگل را تحت عنوان یک ترفند بهینه سازی به شما توضیح بدهم؟ خب با نمونه ادامه نوشته‌ی‌علمی هم پا باشید تا خودتان متوجه گردید:

فکر کنید که قرار میباشد در یک موضوع پررقابت و پرهزینه کار نمائید. به عنوان مثال حوزه‌ سرویس ها ساخت وب سایت فروشگاهی. دراین مورد seo روی هر کلمه و واژه، حقیقتا شغل طاقت فرسا و لبریز هزینه ای میباشد. به همین برهان بعضی از تارنما ها تمرکزشان را تنها روی یک‌سری واژه می‌گذارند و گروه ای از کلمه ها را بیخیال میگردند.

برای مثال ممکن میباشد شما برای اولِ عمل واژه و کلمه “پباده سازی فروشگاه اینترنتی” را گزینش کرده و با صرف هزینه بسیار، روی آن seo گردید. البته بعداز اینکه به برگه یک گوگل رسیدید، متوجه گردید که به هیچ وجه این واژه و کلمه تعداد جستجوی متعددی از طرف یوزرها ندارد! یا این که ابدا اینکه تعداد جستجوی آن مطلوب میباشد البته نرخ تبدیل پاره ای داراست.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی