۵-کانالهای اجتماعی و offpage seo وبسایت
امروزه کانالهای اجتماعی (Social Networking) مقصد روزمره یوزرها بخش اعظمی در دنیای تعالی وب می باشند. اشخاص در زمان روز با موبایل تلفن همراه یا این که تبلت، بیشتر وقت ها خویش را در شبکه های عمومی سپری مینمایند. ساخت صفحه ها کاربری در شبکههایمردمی همانند LinkedIn، Facebook Instagram، Tweeter و… منجر اخذ سوشال سیگنال میشود. قراردادن پستهایی دربرگیرنده معرفی سرویس ها، تخفیفات زمان ای، برگزاری فستیوال، قرعه کشی و… بازدید موثری را بهسمت اینترنتوب سایت، روانه خواهد کرد. در کنار پیوند داخلی همینطور درج لینک و پیوند بدون واسطه از پروفایل کانال اجتماعی به صفحه های مختلف تارنما به اعتبار کسبوعمل میافزاید.
در ارتباط اینکه لینکدین چه می باشد میتوانید نوشتهعلمی ما به همین اسم را بخوانید.
۶-ویدیوی تبلیغاتی
با ساختوساز ویدیوهایی مربوط به منطقه عمل وبسایت و معرفی سرویس ها و محصولاتی که ارائه میدهید، مخاطبان بیشتری را بهسمت تارنما جذب خواهید کرد. همینطور اشتراک این ویدیوها در سایتهای معتبری مانند YouTube، Vimeo، آپارات و… با ارتقاء آمار بازدید تارنما، seo آنرا بهبود می دهد.
بیشتر بخوانید: چه گونه لینک و پیوند سازی داخلی ایفا دهیم
۷-عضویت در موتورهای کاوش و دایرکتوری محتوا
سایت خویش را به موتورهای جستجوی پر طرفدار و مشهور عالم معرفی نمایید. با تصویباسم در Yahoo، Google، Alexa، MSN و وب سایتهای گوناگون دیگر، امتیاز وبسایت را ارتقا دهید. همینطور بعداز نشر هر نوشتهعلمی نو در وب لاگ، آنرا در وبسایتهای دارای اعتبارِ مقاله ها، که دایرکتوری دارای اعتبار میباشند ارسال فرمایید. این اقدامات احتمال چشمشدن تارنما و مقاله ها شمارا ارتقا میدهد و یوزرها متعددی را به وبسایت شمامی نماید.
تاثیر Off Page seo بر مرتبه سایت
هر دو آیتم “سئوی آف پیج یا این که off page” و “On-Page” در بهبود منزلت وبسایت اثر گذار میباشند و متخصصین بهینه سازی بهشکل ظریف و حرفه ای تحلیل آن ها را، جاری ساختن خواهند اعطا کرد. این دو، مانند دو بازوی بهینه سازی میباشند که در کنار یکدیگر جایگاه تارنما را به برگه نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و…. جابجایی میدهند.