مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


۱۶- الگوریتم شخص (Fred Algorithm)
الگوریتم شخص آپدیتی میباشد که در سال ۲۰۱۷ به هستۀ مهم موتور کاوش اضافه و سبب ساز شد سئو در مشهد تغییراتی در جایگاه‌ بندی تارنما‌ها ساخت خواهد شد. علاوه بر این ها، این الگوریتم تارنما‌هایی را که از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه استعمال می‌نمایند و با محتوای بی‌کیفیت و وسعت متعددی از تبلیغات اسپم در هم اکنون پول درآوردن می باشند، مقصود قرار داده میباشد و آنها را جریمه می‌نماید.

۱۷- الگوریتم گوشی فرست ایندکس (Mobile First Index)
با دقت به پیشرفت های اخیر تکنولوژی، به‌تدریج استعمال از موبایل بیشتر شد. به همین ادله ترازو نت گردی و سرچ در گوگل با به کارگیری از تلفن همراه ارتقاء پیدا کرد. به خیال و خاطر همین زمینه بود که گوگل تصمیم گرفت در جایگاه بندی تارنما‌ها الگوریتم خویش را تغییر تحول دهد.

این تغییر تحول به عبارتی الگوریتم Mobile First Index بود که از اولِ سال ۲۰۱۸ و به طور تدریجی برای تمامی وب سایت‌ها فعال شد؛ بدین مضمون‌ که حق تقدم اولیه گوگل برای مرتبه دهی به وبسایت‌ها، ورژن تلفن همراه، و حق تقدم دوم ورژن دسکتاپ میباشد.

مطالب اثر گذار  search intent یا این که غرض کاوش مخاطب چه می‌باشد؟
۱۸- الگوریتم مدیک یا این که طبی (Medic Algorithm)
گوگل سالانه روی هسته الگوریتم‌ های خویش به روز‌هایی را ایفا می دهد تا باصرفه‌خیس شوند و به هسته مرکزی الگوریتم یاری نمایند. الگوریتم مدیک در واقع یک بروزرسانی روی هسته الگوریتم گوگل میباشد که در آگوست ۲۰۱۹ اعمال به عهده گرفت. مقصود این الگوریتم بهبود حاصل کاوش بود.

این الگوریتم روی تک تک وب سایت‌ها با هر زبانی و به هر جا جغرافیایی انجام شد و آن ها را پایین تاثیر قرار اعطا کرد. البته این الگوریتم به تارنما‌هایی که با سالمی اشخاص رابطه دارا هستند، اعتنا متعددی دارااست. از این رو تارنما هایی که در حوزه تندرست کار داشته و محتوای بروزی نداشتند، آیتم حمله این الگوریتم قرار گرفتند.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی