مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


با چک که سال 2015 از فی مابین برگزیدگان اینترنت‌ وب سایت‌ها در رنکینگ گوگل، به شغل آمد، نظارت‌گران بدین فیض سئو در مشهد رسیدند که که گوگل هرچه تعداد لغات بیشتری در یک متن مستعمل باشد، آن محتوا را محتوای اثرگذارتری نسبت به مطلبی با تعداد لغت ها کمتر شناسایی نموده است. از منظر گوگل، محتوایی که دارنده بیش تر از 2100 واژه ایجاد گردیده باشد، نیاز بیشتری از مخاطبان را برطرف می‌کنند. هم‌اینگونه یوزرها مجال بیشتری را در آن برگه ‌سپری خواهند کرد. به این ترتیب در صورتی قصد ساخت‌و‌ساز محتوای اثربخش برای seo را دارید، سعی بر ساخت و ساز مطالبی با بیش تر از 2000 واژه نمائید. زیرا تأثیر یک نوشته‌ی علمی 2400 واژه‌ای چند برابر بیشتر از سه نوشته ی علمی‌ی 800 واژه‌ای میباشد. نکته‌ای که در نگارش و ساخت‌و‌ساز محتواهایی با بیشتراز 2000 واژه و کلمه اهمیت داراست و گوگل نیز به آن اعتنا متعددی داراست، به کار گیری از موردها تحت میباشد: _ پایین تیترهای روشن _ شماره‌گذاری برخی مطالب _ تایپ کردن لغات در پوسته بولت پوینت _ ارائه‌ی جدول _ بولد کردن و رنگی نمودن برخی عبارات مورد ها فوق؛ مخاطبان را در مطالعه‌ی وسعت متعددی از نوشته‌علمی خسته نمی‌نماید و غایت به کار گیری را برای آن ها داراست. براین اساس تلاش کنیداز نکات فوق، در ساخت‌و‌ساز محتوای خویش استعمال کنید.

 

لینک و پیوند کردن عباراتی در سراسر متن
یکی‌از نکاتی که مقاله ها شما‌را هم برای خواننده‌گان جالب خواهد نمود و هم قیمت بیشتری برای seo شما در گوگل خواهد داشت، این میباشد که شما بتوانید در محتوایی که ساخت می نمایید لغت ها، کلمه ها و یا این که جملاتی را به دیگر مقالاتی که ساخت و ساز و یا این که در صفحه ها دیگر تارنما‌تان میباشد، لینک و پیوند نمائید. این پیوند‌های داخلی تأثیر بسیار متعددی بر امتیاز گوگل به نوشته‌ی شما خواهد داشت. از طرف دیگر وقتی که یوزرها به نوشته ی علمی‌ی تخصصی شما برسند و بتوانند از روش لینک و پیوند‌های داخلی که شما تدوین نموده‌اید، داده ها جامعی را درباره با موضوعات دارای ارتباط اخذ کنند، شما‌را تحت عنوان کارشناس در زمینه متبوع شناخته و ضمن ارتقاء ضریب پشت گرمی برای استعمال از تولید ها و خدماتتان، شما‌را به دیگرافراد نیز سفارش می‌کنند.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی