مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


گوگل مانند یک کمپانی والا اینترنتی روزمره صاحبخانه هزاران استفاده کننده میباشد که برای اجرا کارها سئو در مشهد کاری خویش به صفحه ها اینترنتی مراجعه می‌نمایند. تارنما‌ها نیروی کار این موسسه بلندمرتبه و الگوریتم های گوگل مدیرانی می باشند که در فواصل متفاوتی به استخدام این موسسه درآمدند.

غرض گوگل ارائه شایسته ترین سرویس ها به یوزرها اینترنتی میباشد. به همین برهان به کارگر خویش خاطرنشان کرد که در صورتیکه می خواهید در این مجموعه به فعالیت خویش ادامه دهید و تحت عنوان کارمند مثال گزینش گردید، می بایست طبق مقررات کمپانی شغل فرمایید. وبسایت‌ها یا این که کارمندان کمپانی برای این که جزو شایسته ترین نیروهای گوگل شوند عملکرد کردند که به طریق‌های متعدد حیث گوگل را به خویش جلب نمایند. در دنیای وب و صفحه ها اینترنت به‌این نحوه ها باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش یا این که seo  گفته می شود.

رقابت در بین کارکنان استارت شد. از‌آنجا که تعداد نیروی کار کمپانی زیاد بود و گوگل نمی‌توانست به تنهایی آنان‌را در اختیار گرفتن نماید تصمیم گرفت برای هر بخش از کمپانی مدیرانی مجرب استخدام نماید. بعداز چک‌های مختلف، یک مجموعه مدیریتی در پوسته الگوریتم های گوگل ساخت و به هر یک از آن ها وظیفه‌ای خاص محول کرد. شناخت با این مدیران و طرز فعالیت آن ها، برای بهینه سازی اهمیت اکثری داراست به این ترتیب مارا در‌پی این نوشته‌علمی ملازمت نمایید.

بیشتر بخوانید :  الگوریتم E.A.T چه میباشد و چرا می بایست آن را بدون شوخی بگیریم؟
الگوریتم چه میباشد و چه کاربردی داراست؟
الگوریتم به گروهی از دستور کار‌ها و فرمول‌ها گفته میشود که با مقصود حل قضیه گام به گام انجام می گردند. الگوریتم‌ها داده ها را اخذ و  چک می‌نمایند و بعداز اعمال پژوهش ها مورد نیاز، یک سود معین به ما نشانه می دهند.

اشکال الگوریتم های گوگل
چنان که گفتیم مدیران یا این که اگوریتم‌های گوگل اشکال مختلفی دارا هستند و هرکدام سرگرم اعمال وظیفه خاصی می باشند. به دنبال با این مدیران آشنا می‌شویم:

الگوریتم هیل تاپ یا این که تپه  Hilltop Algorithm
الگوریتم هیل تاپ اولی رئیس و الگوریتم  کمپانی گوگل بود که در سال ۲۰۰۳ عمل خویش را شروع کرد و با ورود به کمپانی تاثیرات قابل توجهی روی موتورهای کاوش گذاشت. وظیفه هیل تاپ شناسایی وب سایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های دارای اعتبار بود و با به کارگیری از اطلاعات دردسترس درین دایرکتوری‌ها کارایی داشت شایسته ترین حاصل را در دست یوزرها قرار دهد.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی