مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


همان گونه که گفته شد، به مجموعه دیگر تکنیک‌های بهینه سازی که بیرون از تارنما خویش شما ایفا میگردند، سئو در مشهد سئوی آف پیج گفته می گردد. عمده‌ترین تکنیک سئو آف پیج بک لینک و پیوند سازی میباشد.

لینک و پیوند سازی (link building)
در شرایطی‌که به خیال و خاطر داشته باشید یک کدام از مورد ها مؤثر در بهینه سازی، داشتن بک پیوند بود. در offpage، بایستی از تارنما‌های فرنگی به طریقی بخواهیم که به تارنما ما پیوند بدهند. این عمل میتواند با پرداخت پول، معاوضه پیوند، تایپ کردن پست مهمان و شیوه‌های دیگر صورت پذیرد.

بک پیوند (backlink)
به لینک و پیوند‌هایی که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما وارد میشوند «بک لینک و پیوند» می گویند. این پیوند‌ها نماد می دهند وب سایت‌های دیگر تارنما شمارا به قدری دارای اعتبار و اثرگذار دانسته‌اند که به آن پیوند داده‌اند. از همین رو از دید seo گرانبها می‌باشند.

دامنه ارجاع دهنده (referring domain)
دامنه‌های ارجاع دهنده به عبارتی دامنه‌هایی می‌باشند که به یک وبسایت دیگر پیوند میدهند. به عنوان مثالً در حالتی که شما از سه تارنما ویکی پدیا، seo 24 و جت seo پیوند گرفته باشید، آن گاه شما سه referring domain دارید.

اعتبار دامنه (Da)
اعتبار دامنه (Domain Authority) تمام اعتبار صفحه های جانور در یک دامنه میباشد.

اعتبار برگه (PA)
اعتبار ورقه (Page Authority) مبتنی بر مواقعی مانند مقام در گوگل و تعداد پیوند به صفحه ها داخلی و لینک و پیوند به صفحه ها تارنما‌های دیگر به حساب آوردن میگردد.

Spam Score
Spam Score  یک سیستم جایگاه بندی میباشد که به وسیله Moz در سال 2015 منتشر شد‌ه‌است و احتمال اسپم subdomain را در یک اینترنت‌تارنما پیش‌بینی می‌نماید. این نرم افزار مشمول 17 «درفش» هرزنامه میباشد و هر درفش مرتبط با یک نشانگر هرزنامه خاص میباشد که بوسیله دسته تحقیقاتی Moz تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است.

Paid link
پیوند‌های مبلغی به عبارتی لینک و پیوند‌هایی میباشند که در قبال دریافت کردن آنها برای سایتمان پولی پرداخت میکنیم. گوگل صریحاً این عمل را مغایر قانون ها اعلام نموده است.

پست مهمان (guest post)
پست مهمان یعنی تایپ کردن یک پست و تکثیر آن در اینترنت‌وب سایت دیگری که وابسته به خودتان وجود ندارد.

لینک و پیوند‌های فروم (Forum Links)
یک کدام از دیگر از طریق‌های پیوند سازی، ایجاد کرد آن در فروم ها یا این که انجمن‌های گفتگوست.

رپورتاژ (reportage)
رپورتاژ نوعی محتوای نوشتاری میباشد که به دست شما یا این که پرسنل شما ساخت‌و‌ساز می شود اما در یک تارنما دارای اسم و رسم و دارای اعتبار دیگر (معمولاً خبری) منتشر می گردد. مقصود از رپورتاژ نویسی معرفی محصول ها و سرویس ها شماست طوری که خواننده حس نماید تالیف کننده یک شخص به طور کاملً بی‌طرف بوده و صرفا قصد معرفی تولیدها را دارااست.

تبادل پیوند (Link Exchange)
برخی تارنما‌ها به مکان اخذ پول از شما می خواهند پیوند اینترنت‌سایتشان را در وبسایت خودتان قرار دهید و در مقابل آنان نیز همین عمل را برای شما ایفا می دهند.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی