مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در حالی که اکثری از ابزارهای بهینه سازی فقط ایرادات سئوی وب سایت شمارا میگویند، این ابزار راهی سئو در مشهد برای حل آن ایرادات هم به شما می دهد تا تارنما شما نمره سئوی نیکی اخذ نماید. از مهم ترین خصوصیت‌های دیگر این ابزار، این میباشد که یک نظارت لیست برای بازاریابی به شما میدهد تا بتوانید بازاریابی نیکی هم داشته باشید.

22. ابزار CanIRank
یک کدام از مسائلی که برای کسب‌وکارها اهمیت دارااست، یافت کردن واحد سنجش کاوش و رقابتی بودن یک واژه و کلمه کلیدی میباشد! ابزار CanIRank یکی ابزارهای کاربردی در قضیه کشف کردن عبارات کلیدی میباشد که مشاهده کنید کدام لغات برای کسب‌وکارتان گرانبها می‌باشند. بعضا عبارات کلیدی رقابت سنگینی دارا هستند و برای آن که بخواهید آن را به مرتبه‌های نخستین گوگل برسانید، بایستی فرصت متعددی بگذارید. در حالی که لغت ها کلیدی معدود رقابت مستلزم مجال کمتری میباشند! هردوی این لغت ها کلیدی را این ابزار به شما می گوید تا شل‌خیس بتوانید برای عبارات کلیدی موردنظر استراتژی بچینید.

 

از تجهیزات دیدنی این ابزار می‌قدرت بدین مورد اشاره نمود که به شما یاری می‌نماید تا چه‌طور چهت نیل به برگه نخستین با واژه و کلمه کلیدی دلخواه خویش، می بایست نرم‌افزار‌ریزی نمائید. این قضیه بسیار گران بها میباشد و توصیه می کنیم از ابزار CanIRank استعمال فرمائید.

23. ابزار Seed Keywords
یکی از دیگر از ابزارهای ظریف در قضیه تحقیق کلمه ها کلیدی، ابزار Seed Keywords میباشد. این ابزار به شما امداد می‌نماید تا بتوانید یک فهرست بدون نقص از عبارات کلیدی حوزه کاری خویش پیدا فرمایید. همینطور یکی‌از قابلیت و امکان‌های بسیار بهتر این ابزار این میباشد که نوع تایپ کردن کلمه و واژه کلیدی بوسیله یوزرها را هم به شما می گوید! در شرایطی‌که می خواهید به برگه نخستین گوگل برسید و شایسته ترین فیض را از یک ابزار تحقیق لغات کلیدی بگیرید، توصیه ما استعمال از Seed Keywords میباشد. با استعمال از این ابزار می توانید همگی چیز  را در باب کلمه ها کلیدی موردنظر خویش پیدا فرمایید.  

از مهم ترین خصوصیت‌های این ابزار هم می‌قدرت به قابلیت و امکان استخراج کوئری‌های کاوش گردیده به وسیله یوزرها اشاره نمود! هر چیزی که مرتبط با کلمه و واژه کلیدی موردنظر شما میباشد، در اختیارتان قرار میگیرد تا بتوانید شایسته ترین سود را از آن بگیرید. همینطور می توانید مشاهده کنید که کلمه ها کلیدی موردنظر شما چقدر رقابتی می باشند تا برای آنان استراتژی seo گزینش فرمائید.

24. ابزار Seobility
به‌دنبال ابزاری حرفه ای برای ارزیابی عمیق سئوی وب سایت خویش می باشید؟ SEObility را آزمون نمائید. با به کار گیری از این ابزار یک موتور قدرتمند وبسایت شمارا ارزیابی می‌نماید و مسائلی نظیر سرعت لود صفحه ها متفاوت، صفحه ها بلاک گردیده برای گوگل، خطاها نقشه وبسایت، خطاها فنی seo و... را به شما می گوید. در واقع بعداز آن که تارنما شما‌را بررسی می‌نماید، یک گزارش بی نقص به شما ارائه می‌نماید که به راحتی میتوانید یک وب سایت باصرفه داشته باشید. جذاب میباشد بدانید اکثری از این داده ها به طور بدون‌پول در دست شما قرار داده می گردد در حالی که ابزارهای شبیه مبلغی میباشند.

 

مهمترین خصوصیت‌ این ابزار، این میباشد که گزارش محتوایی از آن اخذ می کنید! در واقع به راحتی می توانید صفحاتی از وبسایت خویش را که دارنده خلل سئوی محتوا میباشند را ببینید. آن‌گاه منش‌حلی برای آن اخذ میکنید تا اختلال سئوی محتوای خویش را رفع فرمایید. از جملهً میتوانید لغت ها کلیدی زیاد مصرف شده یا این که محتوای تکراری را مشاهده کنید و رفع نمایید.

25. ابزار Ubersuggest
یکی از دیگر از ابزارهایی که در مورد تحقیق عبارات کلیدی وجود داراست، ابزار Ubersuggest میباشد. با استعمال از این ابزار کاربردی به راحتی میتوانید لغات کلیدی رقابتی حوزه فعالیتی خویش را پیدا نمائید و برای آن نرم‌افزار‌ریزی نمائید. برای استعمال از این ابزار کافی میباشد واژه و کلمه کلیدی موردنظر خویش را تایپ کرده و داده ها آن را اخذ فرمایید. مهم ترین اطلاعاتی که از آن اخذ میکنید، دربرگیرنده معیار رقابت آن کلمه و واژه کلیدی، وسعت جستجوی ماهانه و اکثری از داده ها باارزش دیگر میباشد. همینطور فهرستی از کلمه ها کلیدی توصیه به شما ارائه می‌نماید که می توانید از آن به کارگیری نمایید.

 

یک کدام از اساسی‌‌ترین خصوصیت‌های این ابزار، این میباشد که با استعمال از آن می توانید دو واژه و کلمه دلخواه خویش را با هم مقایسه فرمائید. برای مثالً میتوانید واژه اولیه را وارد نمائید و آن‌گاه کلمه و واژه دوم را با آن مقایسه فرمایید. داده ها موردنظر هر واژه و کلمه کلیدی را هم پیدا فرمایید و مبنی بر آن، روی کسب‌وکار خویش تمرکز فرمائید. شما می توانید کلمه ها کلیدی که می تواند نرخ تبدیل بالایی برای شما داشته باشد را پیدا فرمایید. در غایت، این ابزار میتواند روی استراتژی بهینه سازی و محتوای شما تاثیر بسیار متعددی داشته باشد.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی